ПРОГРАМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ НАЦІОНАЛЬНИХ МОВ ДОШКІЛЬНОГО СЕКТОРУ ОСВІТИ СІНГАПУРУ

Автор(и)

  • Єлизавета Петрівна Ісакова Донбаська державна машинобудівна академія

DOI:

https://doi.org/10.18372/2411-264X.18.15475

Ключові слова:

вчителя національних мов, дошкільна освіта Сінгапуру, програми професійної підготовки вчителів, сертифікація вчителів

Анотація

Професійна підготовка педагогів - один із основних напрямків оновлення та оптимізації системи освіти. Вчителі відіграють ключову роль у навчальному процесі, їх професійний рівень суттєво впливає на ефективність та якість навчання. Метою дослідження є вивчення досвіду Республіки Сінгапур у організації та впровадженні ефективної системи професійної підготовки вчителів національних мов у секторі дошкільної освіти. Дослідження ґрунтується на системному, особистісно-орієнтованому і синергетичному підходах і було проведено із застосовування таких дослідницьких методів, як аналіз, порівняння і систематизація. Результати. Вивчення сучасної системи дошкільної освіти Сінгапуру продемонструвало підвищення попиту на вивчення національних мов у дошкільних закладах освіти Сінгапуру, яке викликано домінування білінгвізму у освітньому процесі в країні. Тривалий час в освіті Сінгапуру спостерігалася нестача місцевих вчителів національних мов, що спрямувало увагу уряду країни на реформування системи їх професійної підготовки. Проведений аналіз показав, що сучасна система підготовки вчителів національних мов в закладах дошкільної освіти відрізняється різноманітністю програм професійної підготовки і дозволяє отримати професійну освіту абітурієнтам з різними академічними здобутками. Основними напрямками підготовки вчителів національних мов є поглиблене вивчення національної мови і культурологічних аспектів її функціонування, особливостей розвитку дітей раннього віку і методики викладання національної мови для маленьких дітей, професійний, особистісний і дослідницький розвиток майбутніх вчителів, а також практичне застосування набутих вмінь і навичок в організації і проведенні навчального процесу. Висновки. Сінгапуру вдалося побудувати ефективну систему професійної підготовки вчителів національних мов дошкільних закладів, яка забезпечила підвищення кількості місцевих фахівців у цьому секторі освіти. Програми професійної підготовки вчителів мов для дітей раннього віку є невід’ємною частиною загальної системи професійної підготовки вчителів-філологів, яка побудована на принципі спадкоємності і передбачає можливість подальшого професійного росту

Біографія автора

Єлизавета Петрівна Ісакова, Донбаська державна машинобудівна академія

кандидат філологічних наук, доцент кафедри мовної підготовки

Посилання

Іщенко, Л. (2013). Навчання дітей дошкільного віку рідної мови. Умань: ПП «Жовтень», 138.

Машкіна, Л. (2019). Формування фахової компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку в освітньому процесі закладів вищої освіти. Молодь і ринок, 1(168), 80-84.

Притуляк, Л.Н. (2015). Особенности формирования профессиональной компетентности будущих воспитателей ДУЗ. Балтийский гуманитарный журнал, 2 (11), 71-74.

Реформа освіти та науки. Урядовий портал. Відновлено з http://www.kmu.gov.ua/diyalnist/reformi/rozvitok-lyudskogo-kapitalu/reforma-osviti

Academic grading system. Singapore education.info. Retrieved from http://www.singaporeeducation.info/education-system/grading-system.html

Becoming a Mother Tongue Language teacher. For new entrants to the Early Childhood sector. Early childhood development agency. Retrieved from http://www.ecda.goc.sg/Educators/Pages/Becoming-a-Mother-Tongue-Language-Teacher.aspx

Becoming a Mother Tongue Language teacher. For in-service educators who currently possess an Advanced Certificate in Early Childhood Care and Education, Diploma in Early Childhood Care and Education or equivalent qualification. Early childhood development agency.

Retrieved from http://www.ecda.goc.sg/Educators/Pages/Becoming-a-Mother-Tongue-Language-Teacher.aspx

Certificate in preschool Mother Tongue Language teaching. Malay language. NIEC. National Institute of Early Childhood Development. Retrieved from http://www.niec.edu.sg//courses/certificates/certificate-in-preschool-mother-tongue-language-teaching-malay-cmptl-m/

Choo, K.K. (2010). The shaping of childcare and preschool education in Singapore: from separatism to collaboration. ICEP 4, 23–34 (2010). Retrieved from https://doi.org/10.1007/2288-6729-4-1-23.

Deng, Z.D., & Gopinathan, S. (2016). PISA and high-performing education systems: explaining Singapore’s education success. Comparative education, Vol.52, №4. Retrieved from

http://www.discovery.ucl.ac.uk/id/eprint/10089823(1)/DengGopinathan%20_2016_Singapore%20PISA%20final.pdf

Diploma in Chinese Studies (Early Childhood Teaching) №70. NIEC. National Institute of Early Childhood Development. Retrieved from http://www.niec.edu.sg/courses/diplomas

Early Childhood Care and Education (ECCE) programmes in Singapore. (2006). UNESCO International Bureau of education (IBE), Geneva, 9. Retrieved from http://www.unesdoc.unesco.org/ark:/48223/pf0000147238

Grieshaber, S. (2017). A changed agenda for early childhood education in the Asia-Pacific. In M. Li, J.L. Fox, S. Grieshaber (Eds.), Contemporary issues and challenges in early childhood education in Asia (p.p. 1-17). Pacific Region. Springer.

Kim, Ch., & Choi, Y.B. (2017). How meritocracy is defined today? Contemporary aspects of meritocracy. Recent issues in sociological research. Economies and Sociology,Vol.10, no 1, 112-121. Retrieved from http://www.economies-sociology.eu/files/ES_10_1_Kim_Choi.pdf.

Ng, S. (2011). Preschool curriculum and policy changes in Singapore. Asia-Pacific Journal of resources in EC education, Vol. 5, no 1, 91-122.

Nurturing Early Learners. A Curriculum for kindergartens in Singapore. Framework for mother tongue languages. Ministry of Education of Singapore. Retrieved from

https://www.nel.moe.edu.sg/qql/slot/u143/Resources/Downloadable/pdf/nel-framework/nel-framework-for-mtls.pdf.

Rao, N., & Sun, J. (2017). Introduction. In: Rao N., Zhou J., Sun J. (eds) Early Childhood Education in Chinese Societies. International Perspectives on Early Childhood Education and Development, vol 19. Springer, Dordrecht. Retrieved from https://doi.org/10.1007/978-94-024-1004-4_1

Statistics on local mother tongue language teachers in pre-schools. Ministry of social and family development. Retrieved from http://www.msf.gov.sg./media-room/Pages/Statistics-on-local-mother-tongue-language-teachers-in-pre-schools.aspx

Tamil language teacher training system. Ministry of Education of Singapore. Retrieved from http://www.moe.gov.sg./careers/mother-tongue-language-kindergarten-teacher/tan

Requirements for teacher certification. Early Childhood Development Agency. Retrieved from https://www.ecda.gov.sg/Educators/Pages/Teacher-Certification.aspx

Teng, A. (2018, January 25). Preschool struggle in hiring local mother tongue teachers. The Straits Times Singapore. Retrieved from URL:http:www.straitstimes.com/singapore/education/pre-school-struggle-in-hiring-local-mother-tongue-teachers

Downloads

Опубліковано

2021-06-01

Номер

Розділ

Статті