ОЦІНКА ТА РЕФЛЕКСІЯ У ПІДВИЩЕННІ ЯКОСТІ ОН ЛАЙН НАВЧАННЯ ТА ВИКЛАДАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2411-264X.13.13417Ключові слова:
вищий педагогічний навчальний заклад, досягнення у вивченні мов, методи оцінювання та інструменти, он-лайн навчанняАнотація
Стаття присвячена пошуку шляхів удосконалення форм оцінювання і розвитку рефлексії освітньої діяльності здобувачами вищої освіти в аудиторній роботі та з допомогою сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у віртуальному освітньому середовищі. У статті розкрито чинники, що впливають на процес оцінювання навичок та умінь навчання у віртуальному освітньому середовищі.
Доведено ефективність використання освітніх онлайн платформ для вивчення англійської мови у закладі вищої освіти, розкрито роль оцінки й рефлексії упродовж навчання в умовах віртуального освітнього середовища у вищій освіті.
Автором проаналізовано сучасну вітчизняну та зарубіжну нормативну базу в царині оцінювання і рефлексії досягнень в іншомовній підготовці студентів закладів вищої освіти. Проаналізовано види оцінювання з використанням ІКT. Представлено досвід проведення оцінювання навичок студентів у практиці навчання іноземним мовам. Описано приклади студентських видів оцінювання та їх використання у онлайн навчанні та у навчальному процесі у вищих педагогічних навчальних закладах. Проаналізовано роль викладача й студента у процесах оцінювання й рефлексії в умовах віртуального освітнього середовища. Доведено ефективність використання освітніх онлайн платформ для вивчення англійської мови у закладі вищої освіти.
Автор окреслює подальший напрямок розвитку та упровадження електронного навчання у закладах вищої освіти; визначення джерел даних для оцінки та зворотнього зв’язку та їх рольув оцінювальному процесіПосилання
Самойленко, Н.Б. (2018). Preparing students to meet the demand for 21-century skills: opportunities, challenges, expectations. Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка. Психологія, 1(12), 93–99.
Black, P., & Wiliam, D. (2018). Classroom assessment and pedagogy, Assessment іn Education: Principles, Policy & Practice, 6, 551–575. https://doi.org/10.1080/0969594X.2018.1441807
Brookfield, S. (1995). Becoming a Critically Reflective Teacher. San Francisco: Jossey Bass.
Developing Learning Outcomes (no date). Centre for Teaching Support & Innovation. Retrieved from https://teaching.utoronto.ca/teaching-support/course-design/developing-learning-outcomes/appendix-a-examples-of-learning-outcomes
Davison, C., & Leung, C. (2009). Current Issues in English Language Teacher-Based Assessment. TESOL QUARTERLY, 43 (No. 3), 393–415. https://doi.org/10.1002/j.1545-7249.2009.tb00242.x
Harrison, L., & Heikoop, W. (2016). Online Learning Strategies, University of Toronto. Retrieved from https://onlinelearning.utoronto.ca/about-online-learning-strategies/
Quercus Help Resources (2018). CTL – Educational Technology, University of Toronto. Retrieved from https://www.utsc.utoronto.ca/technology/quercus-help-resources.