ВИЗНАЧЕННЯ РІВНІВ РЕФЛЕКСИВНОСТІ ТА ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВЛЕНОСТІ СТУДЕНТІВ ПЕРШОГО КУРСУ ВНЗ ПІД ЧАС СЕМЕСТРОВОГО КОНТРОЛЮ З ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ

Автор(и)

  • В. Г. Фотинюк Національний авіаційний університет

DOI:

https://doi.org/10.18372/2411-264X.11.12575

Ключові слова:

студенти, анкетування, тестування, рефлексивність, фізична підготовленість

Анотація

У статті відображаються результати дослідження рівнів рефлексивності та фізичної підготовленості студентів першого курсу ВНЗ під час семестрового контролю. Завдання даного дослідження полягало у вивчені літературних джерел та проведені анкетування для визначення рефлексивності та тестування фізичної підготовленості студентів першого курсу, а також аналіз результатів проведеного дослідження. Встановлено, що рівні рефлексивності у 79, 88 % та фізичної підготовленості у більше 77,50 % студентів першого курсу мають низький рівень. Отримані результати анкетування та тестування підтверджують низький рівень рефлексивності та фізичної підготовленості студентів першого курсу у повній мірі який не відповідає вимогам, що ставляться до сучасного фахівця.

Біографія автора

В. Г. Фотинюк, Національний авіаційний університет

кандидат педагогічних наук, майстер спорту, доцент кафедри фізичного виховання та спортивної підготовки Національного авіаційного університету

Посилання

Ананьев Б. Г. Человек как предмет познания. – М., Харьков, Минск, СПб.: Питер, 2001. – 288 с.

Державні тести і нормативи оцінки фізичної підготовленості населення України / За ред.

М. Д. Зубалія. – 2-е вид., переробл. доп. – Київ, 1997. – 36 с.

Карпов А. В. Психология профессиональной деятельности // Психология труда : учеб. для студ. высш. учеб. заведений / А. В. Карпова. – М.: Изд-во ВЛАДОС-ПРЕСС, – 2003. – С. 51 – 111.

Карпов А. В. Психология рефлексивных механизмов деятельности / А. В. Карпов. – М.:

ИП РАН, 2004. – 421 с.

Карпов А. В. Рефлексивность как психическое свойство и методика ее диагностики // Психологический журнал. – 2003.– Т. 24.– № 5.– С. 45 – 57.

Навчальна програма. навчальної дисципліни «Фізичне виховання» (за кредитно-модульною системою) Індекс Н№ і-№ н/11-№ з/п СМЯ НАУ НП 12.01.12-01-2016. – 12 с.

Степанов, С. Ю. Психология рефлексии: проблемы и исследования / С.Ю. Степанов,

И.Н. Семенов // Вопросы психологии. – 1985. – № 3. – С. 31 – 40.

Трифонова, И. С. Формирование профессионально-ценностного самоотношения как средство воспитания ценностного отношения к детям у будущих учителей : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Трифонова И. С. – Екатеринбург, 2002. – 242 с.

Фотинюк В. Г. Формування психофізичного потенціалу професійного розвитку студента /

В. Г. Фотинюк // Актуальні проблеми вищої професійної освіти України : Всеукраїнська наук.-практ. конф., 22 – 23 березня 2012 р.: тези доп. – К., 2012. – С. 64 – 65.

Фотинюк В. Г. Психофізичні особливості структури психофізичного потенціалу професійного розвитку студентів авіаційної галузі / В. Г Фотинюк // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. праць. – Київ – Вінниця : 2012. – № 31 – С. 484 – 490.

Downloads

Опубліковано

2017-07-01

Номер

Розділ

Статті