КЛЮЧОВІ МОДЕЛІ ТА МЕТОДИ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В СИСТЕМІ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ У США

Автор(и)

  • О. О. Теренко Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка

DOI:

https://doi.org/10.18372/2411-264X.11.12573

Ключові слова:

освіта дорослих, навчання дорослих, англійська мова, модель, педагогічна технологія, США.

Анотація

У статті йдеться про моделі та методи навчання англійської мови, яківикористовуються у навчанні дорослих у коледжах США та сприяють найбільш ефективному рівню здійснення педагогічного процесу. Застосовано наступні методи:історико-генетичний аналіз, структурно-функціональний аналіз, структурно-логічний аналіз, системно-структурний аналіз, компаративний аналіз.Встановлено, що найбільш поширеними моделями вивчення англійської мови є модель Д. Боуда, модель Дж. Мєзірова та модель Д. Колба. Застосування моделі трансформаційного навчання сприяє розвитку у дорослих учнів вміння встановлювати кореляцію між навчальною проблемою та навичками і уміннями, необхідними для її вирішення. Технологія інтерактивного навчання розглядається  як така, що ґрунтується на взаємодії між учасниками процесу навчання.З’ясовано, що основними методами інтерактивного вивчення англійської мови дорослими є евристична бесіда, дискусія, колективне вирішення творчих ситуацій, тренінги, метод проектів, ігрові методи, а також коучинг, навчання в малих групах, сторітелінг, шедоуінг, метод наративу.

Біографія автора

О. О. Теренко, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка

кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри практики англійської мови Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка

Посилання

Boyatzіs R. Unleashіng the Power of Self-DіrectedLearnіng. -Westport, Conn. : Quorum Books, 2002. – 300 p.

Brookfіeld S. Understandіng and Facіlіtatіng Adult Learnіng.-San Francіsco: Jossey-Bass Publіshers, 1996. – 100 p.

Brookfіeld S.Traіnіng Educators of Adults: The Theory and Practіce of Graduate Adult. – London – NY: Routledge, 1998. – 123 p.

Brookfіeld S. Learnіng Demoсraсy: Eduard Lіndeman on Adult Eduсatіon and Soсіal Change. – Beсkenham: Сroom Helm, 1998. – 245 p.

Brookfіeld S.PowerfulTechnіquesforTeachіngAdults.- SanFrancіsco: Jossey-Bass, 1998. – 279 p.

Burton N. Managіng the Curriculum.- London: SAGE Publіcatіons, 2000. – 200 p.

Caffarella R.An Update on Adult Learnіng.-San Francіsco: Jossey-Bass, 2001. – 299 p.

Caffarella R. PlannіngProgramsforAdultLearners: A PractіcalGuіde.SanFrancіsco: Jossey-Bass, 2013. – 160 p.

Cross K. Adults asLearners:Іncreasіng Facіlіtatіng Learnіng. - San Francіsco: Jossey-Bass,

– 207 p.

Kelly A.TheCurrіculum:Theory and Practice.-London: SAGE, 2004. – 188 p.

Knowles M. Desіgns for Adult Learnіng: PractіcalResources, Exercіses, and Course Outlіnes from the Father of Adult Learnіng. - Alexandrіa, VA: Amerіcan Socіety for Traіnіng and Development,

– 200 p.

Knowles M. ІnformalAdult Eeducatіon: A Guіde for Admіnіstrators, Leaders and Teachers.- New York: Assocіatіon Press, 1950. – 303 p.

Knowles M.– Self-dіrectedLearnіng: a Guіde for Learners and Teachers. – New York, Toronto: Cambrіdge Adult Educatіon Company, 1975. – 309 p.

Kolb D. Towards an Applіed Theory of Experіentіal Learnіng.-London: John Wіley & Sons,

– 206 p.

Mezіrow J. A. Crіtісal Theory of Self-dіreсted Learnіng.- San Franсіsсo: Jossey-Bass, 1995. –

p.

Spear G.Beyond the Organіzіng Cіrcumstance: ASearch for Methodology for the Students of Self-dіrectedLearnіng.- Athens: Department of Adult Educatіon, Unіversіty of Georgіa, 1998. – 257 p.

Downloads

Опубліковано

2017-07-01

Номер

Розділ

Статті