ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2411-264X.11.12564Ключові слова:
інноваційність, інноваційні компетенції, інноваційна компетентність, функціональний, особистісний, культурологічний, віртуальний підходи, інтерактивне навчання, рольові ігри та метод проектівАнотація
У статті розглядається проблема формування інноваційної компетентності майбутніх соціальних працівників. На основі аналізу наукової літератури досліджується структура та виділяються компоненти інноваційної компетентності студентів вищих навчальних закладів. Уточнюються поняття «компетенція» і «компетентність». Висвітлюються різні підходи до визначення поняття «інноваційна компетентність майбутнього фахівця». Пропонуються такі шляхи формування інноваційної компетентності студентів, як використання в навчальному процесі інтерактивних технологій, рольових ігор та методу проектів. Наводяться структура навчальної гри та план створення проекту інноваційного навчального закладу. Підкреслюється важливість використання в процесі підготовки фахівців таких педагогічних технологій, що спрямовані на формування інформативного, діяльнісного та особистісно-мотиваційного компонентів інноваційної компетентностіі.
Посилання
Артамонова Е. И. Путь к культуре мира и здоровому обществу через образование и науку // Педагогическое образование и наука. – М.: 2010. – N8. – С. 8–16.
Артамонова Е. М. Формирование инновационной кормпетентности педагога в процессе обучения в вузе // Педагогическое образование и наука. – М.: 2013. – № 5. – C. 17–26.
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: педагогіка. Психологія: зб. наук.
Пр. – К.: Національний авіаційний університет, 2016. – Вип.. 2(9). – 188 с.
Жосан О. Е. Інноваційна діяльність гімназії // Завуч. Усе для роботи. – К.: 2009. – №15–16. – С. 12–17.
Москалюк О. І. Формування професійної спрямованості у майбутніх соціальних педагогів : дис. ... канд.. пед. наук : 13.00.04 / Оксана Іванівна Москалюк. Хмельницький, 2007. 211с.
Пометун О. Інтерактивні технології навчання: теорія, практика, досвід. – К.: 2002. – 106 с.