ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ІННОВАЦІЙНОЇ МОДЕЛІ ПІДГОТОВКИ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА У ВИЩИХ ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

Автор(и)

  • Е. В. Лузік Національний авіаційний університет

DOI:

https://doi.org/10.18372/2411-264X.11.12558

Ключові слова:

новація, інновація, інноваційний процес, інноваційна модель, інноваційний розвиток освіти.

Анотація

Стаття присвячена розгляду проблеми інноваційної підготовки практичного психолога у вищому технічному навчальному закладі на засадах педагогічної інноватики. Теоретичне обґрунтування сучасних підходів до конструювання інноваційної моделі підготовки практичного психолога в дослідженні проведено із використанням системо утворюючого ланцюжка моделі інноваційного розвитку освіти. Доведено, що успішність інноваційної моделі підготовки практичного психолога визначатиметься як оптимально-системне включення складових моделі у всі етапи інноваційного процесу підготовки практичного психолога у вищих технічних навчальних закладах.

Біографія автора

Е. В. Лузік, Національний авіаційний університет

доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки та психології професійної освіти Національного авіаційного університету

Посилання

Кремень В. Г. Освіта і наука в Україні – інноваційні аспекти. Стратегія. Реалізація. Результати.– К. : Грамота, 2005. – С. 59 – 60.

Стадник В. В., Йохна М. А. Інноваційний менеджмент: Навчальний посібник. – К. : Академвидав, 2006 – С. 31.

Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології: Навчальний посібник. – К. : Академ-видав, 2004. – 352 с.

Паламарчук В. Ф. Першооснови педагогічної інноватики – Т. 2. – К. : Освіта України,

– С. 53.

Haustein H., Maier H. Innovation Glossariу. – Oxford, N.Y., Toronto, Sydney, Frankfurt, 1986.

Хуторской А. В. Педагогическая инноватика: методология, теория, практика: Научное издание. – М. : Изд-во УНЦДО, 2005. – 222 с.

Коновальчук І. І. Теоретичні засади реалізації інноваційних процесів у вищих навчальних закладах. / за ред. П. Ю. Сауха. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. Івана Франка, 2011. – С. 124 – 134.

Марущенко О. А. Образование как фактор общественной интеграции // «Соціологічні дослідження сучасного суспільства: методологія, теорія, методи». Вісник Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна. – Харків: 2000 – № 489. – С. 135 – 138.

Rothwell Roy. The Changing Nature of the Innovation Process / / Technovation, 1 Jan.1993: Пер, обработка А. Сенин. – Электронная версия, 2001 / http:// technopark.al.ru / business / innovation / innovation.htm].

Джанетто К., Уиллер Э. Управление знаниями. Руководство по разработке и внедрению корпоративной стратегии управления знаниями. / Пер. с англ. Е.М. Пестеревой. – М. : Добрая книга. 2005. С. 27 – 30.

Андрющенко В., Олійник А. Інформаційні технології в системі інноваційної освіти /

В. Андрющенко, А. Олійник // Вища освіта України. – 2008. – № 3.

Downloads

Опубліковано

2017-07-01

Номер

Розділ

Статті