ПРОЦЕС НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ ПОТРЕБУЄ ОНОВЛЕННЯ І ЗМІН

Автор(и)

  • Г. О. Козлакова Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки (АМСКП)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2411-264X.11.12554

Ключові слова:

професійна підготовка учителя, міжнародна діяльність, міжнародна освіта, міжнародні освітні програми

Анотація

У статті розглянуто необхідність науково обґрунтованих досліджень і створенні на цій основі рекомендацій щодо формування освітнього середовища, адекватного до нових завдань міжнародної діяльності у сфері середньої, вищої, післядипломної професійної і додаткової освіти і підготовки вчителів до роботи в умовах міжнародної співпраці; описано міжнародні освітні програми і проекти, можливості використання британського досвіду для удосконалення змісту вітчизняної вищої педагогічної освіти та її модернізації.

Біографія автора

Г. О. Козлакова, Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки (АМСКП)

доктор педагогічних наук, професор, Академік Академії міжнародного співробітництва з креативної педагогіки

Посилання

Самойленко Н. Б. Coping with diversity [Текст] : навчально-методичний посібник / Наталья Борисовна Самойленко. – Севастополь : Рибест, 2014. – 162 с.

Самойленко Н.Б. Evaluating Fundamental Education Reforms in a Globalizing World/ Н.Б. Самойленко// ETAS Journal, Volume 29–№ 3, Summer 2012 – P. 64 – 66.

Bandura, A. (1995). Self-efficacy in changing societies. New York: Cambridge University.

Birman, B., Desimone, L., Porter, A., & Garet, M. (2000). Designing professional development that works. Educational Leadership, 57(8), 28 – 33.

Caine, G., Caine, R., & Crowell, S. (1999). Mindshifts: A brain-compatible process for professional development and the renewal of education. Tucson, Arizona: Zephyr Press.

Cambridge English, 2011, Web site: www.cambridgeesol.org/tkt.

Going forward: Managing the Continuing Professional Development of English Language Teachers in the UK, 2012, Web site: https://englishagenda. britishcouncil.org/ sites/ default/files/ attachments/b413_managing_cpd_v2_1.pdf

Harding, K. (2009). CPD: Continuing Professional Development (CPD) is not new but it is increasingly seen as necessary in ELT in the UK and around the world. Keith Harding introduces an idea whose time has come. (KEYNOTE). Modern English Teacher Vol 18 No 3. Accessed on 05 August 2015 from http://business.highbeam.com/437580/article-1G1-205985086/cpd-continuing-professional-development.

Showers, B., Joyce, B., and Bennett, B. (1987). Synthesis of research on staff development:

A framework for future study and a state-of-the-art analysis. Educational Leadership, 45(3), 77 – 87.

Downloads

Опубліковано

2017-07-01

Номер

Розділ

Статті