ПІДГОТОВКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНИХ ФАХІВЦІВ В УМОВАХ ЗАПРОВАДЖЕННЯ ДУАЛЬНОЇ ОСВІТИ У ВИЩИХ ТЕХНІЧНИХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2411-264X.11.12532Ключові слова:
вища освіта, дуальний спосіб навчання, робочі місця, ринок праці.Анотація
У статті висвітлено проблему конкурентоспроможності здобувачів вищої освіти сучасних вищих технічних закладів шляхом запровадження дуальної освіти. Дуальний спосіб навчання включає в себе поєднанням теорії у вищому навчальному закладі та практики на підприємстві. Одним із актуальних освітніх завдань є забезпечення майбутнього фахівця робочим місцем з урівноваженням попиту та пропозиції фахівців на ринку праці. Поєднання навчання і практики (роботи за фахом) сприятиме відпрацюванню необхідних компетенцій майбутнього фахівця. Впровадження дуальної освіти передбачає гнучку організаційну та управлінську структуру, інноваційні технології та підходи в педагогічній діяльності, а також співпрацю з провідними підприємствами та установамиПосилання
Профессиональная педагогика: учебник для студентов, обучающихся по педагогическим специальностям и направлениям / общ. ред. акад. Батышева С. Я. – М.: Ассоциация «Про-фессиональное образование», 1997. – 512 с.
Biermann H. Pädagogik der beruflichen Rehabilitation: Eine Einführung Heilund Sonderpädagogik /H. Biermann: W. Kohlhammer Verlag, 2007. – 240 S. 3. Braun G. Das Studium muss besser auf den Beruf vorbereiten / G. Braun // WISU-Magazin. – 2009. –№ 5. – S. 601–602.
Бойчевська І. Б. Уманський державний педагогічний університет ім. П. Тичини. Особливості професійного навчання в межах дуальної системи освіти в Німеччині. – Режим доступу : http://www.dut.edu.ua/ua/news-1-626-4044-dualna-osvita-%E2%80%93-innovaciyna-tehnologiya-navchannya
http://pedpresa.ua/3740-dualna-osvita-navchannya-i-robota-dva-v-odnomu.html