ПРИНЦИПИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ПРИКОРДОННИКІВ У РЕСПУБЛІЦІ ІНДІЯ

Автор(и)

  • Н. В. Бхіндер кандидат педагогічних наук, доцент, здобувач Національної академії Державної прикордонної служби імені Богдана Хмельницького

DOI:

https://doi.org/10.18372/2411-264X.11.12528

Ключові слова:

професійна підготовка, прикордонники, зовнішні принципи, внутрішні принципи, загальні принципи, специфічні принципи.

Анотація

У статті визначено поняття «принцип професійної підготовки прикордонників», представлено класифікацію принципів професійної підготовки прикордонників у Республіці Індія (зовнішні (національні) та внутрішні (відомчі) принципи; загальні (загальнопедагогічні, психолого-педагогічні та організаційно-педагогічні)та специфічніпринципи. Кожну групу принципів професійної підготовки прикордонників детально проаналізовано та описано їх імплементацію з урахуванням специфіки професійної діяльності.

Посилання

Андреев В. И. Диалектика воспитания и самовоспитания творческойличности. – М.: МГУ, 1988. – 238 с.

Бхіндер Н. Специфіка охорони кордонів в Республіці Індія й особливості підготовки фахівців прикордонних відомств // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки : зб. наук. пр. / за ред. проф. Тетяни Степанової. – 2017. – № 3. – С. 55 – 61.

Дидактика современной школы / под ред. В. А. Онищука. – К.: Радянська школа, 1987. – 350 с.

Селевко Г. К. Современные образовательные технологии: учеб.пособие. – М.: Народное образование, 1998. – 256 с.

Фіцула М. М. Педагогіка: навч. посібник. – 3-тє вид., перероб. і допов. – Тернопіль: Вид-во «Навчальна книга – Богдан», 2008. – 232 с.

Хрыков Е. Н. Теоретические основы внутришкольногоуправления. – Луганск: Альма матер, 1999. – 118 с.

Ягупов В. В. Педагогіка: Навч. посібник. – К.: Либідь,2002. – 560 с.

AggarwalJ. C. Theory and Principles of Education: Philosophical and Sociological Bases of Education. – Vikas Publishing House, 1986. – 361 p.

Ambekar S. Exploring the Application of Lean Principles to Managemеnt Education in India // EXCEL International Journal of Multidisciplinary Management Studies. - Vol.6 (6), June 2016. – P. 1–13.

Banerjee A. Philosophy and Principles of Education. – Kolkata: B B Kundu, 2003. – 353 p.

Bhatia K. K. Principles and Practice of Education/ Bhatia K. K., Purohit T. – New Delhi: Kalyani Publishers, 1983. – 457 p.

Bhatia K. K. Principles of Education. – New Delhi: Kalyani Publishers, 1987. – 289 p.

Bunda M. A. The Seven Principles for Good Practiсe in Undergraduate Education. // Instructional Exchange. – No 4. – 1993. – P. 1–4.

Chakraborty J. C. Modern Education: Its Aims and Principles. – Kolkata: Usha Publishing House, 2003. – 521 p.

Chickering A. W. Seven Principles for Good Teaching in Undergraduate Education / Chickering A. W., Gamson Z. F. // AAHE Bulletin. – No. 39. – 1987. – P. 3–7.

Datar S. M. Rethinking the MBA: Business education at a crossroads / Datar S. M., Garvin D. A., Cullen P. G. // Journal of Mgmt Development Journal of Management Development. – No. 30(5). – 2011. – P. 451–462. doi:10.1108/02621711111132966

Gambhir V. Quality concerns in Technical Education in India // Quality Assurance in Education / Gambhir V., Wadhwa N. C., Grover, S. – No 24(1). – 2016. P. 2–25. doi:10.1108/qae-07-2011-0040

Governance of technical education in India : key issues, principles, and case studies / Ed. byBlomA., Cheong J. – Washington, D. C.: The World Bank, 2010. – 102 p.

Krishnaswamy S. Securing Universal Education: Directive Principles, Fundamental Rights and Statutory Rights - Режим доступу: http://www.azimpremjiuniversity.edu.in/SitePages/pdf/SudhirK.pdf

National Policy on Education 2016: Report of the Committee for Evolution of The New Education Policy / Ministry of Human Resource Development. – April, 2016. – 230 p. - Режим доступу: http://ccs.in/sites/default/files/attachments/nep-committee-report-2016.pdf

Narang R. Indian Universities and the Future of Adult Education in the Twenty-First Century.- Mumbai: University of Mumbai, Department of Adult & Continuing Education & Extension, 1997. – 41 p.

New Education Policy: Principles, Priorities & Practices / Center for Civil Society. – January, 2016. – 29 p. – Режим доступу: http://ccs.in/sites/default/files/attachments/ccs-nep-brief-jan-2016.pdf

Purkait B. R. Great Educators and Their Philosophies. – Kolkata: New Central Book Agency, 2011. – 232 p.

Shah S. Y. Lifelong Learning in India: A Policy Perspective / ASEM Education and Research Hub for Lifelong Learning Режим доступу: http://asemlllhub.org/policy-briefs/lifelong-learning-in-india-a-policy-perspective/

Shah S. Y. An Encyclopaedia of Indian Adult Education. – New Delhi: National Literacy Mission, 1999. – 163 p.

Singh J. D. Higher Education in Promoting Lifelong Learning in India: Issues and Challenges // Papers of the 3rd International Conference «Empowering Lifelong Education and Learning for Human Security». – Bangkok, 2015. – Режим доступу: https://www.researchgate.net/profile/Singh/publication/ 282198327_Higher_Education_in_Promoting_Lifelong_Learning_in_India_Issues_and_Challenges/links/561a307608ae78721f9f5d93/Higher-Education-in-Promoting-Lifelong-Learning-in-India-Issues-and-Challenges.pdf

Tilak J. B. G. Financing Higher Education in India: Principles, Practice, and Policy Issues // Higher Education. – Vol. 26, No. 1 (Perspectives on Higher Education in India). – Jul. 1993. – P. 43–67.

Downloads

Опубліковано

2017-07-01

Номер

Розділ

Статті