ДЕФІНІЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОГО ТЕСТУВАННЯ

Автор(и)

  • Т. Т. Сілакова доцент, кафедра загальної фізики та фізики твердого тіла, НТУУ «Київський політехнічний інститут»

DOI:

https://doi.org/10.18372/2411-264X.10.12518

Ключові слова:

дефініції педагогічного тестування, тематична репрезентативность, інформативність, валідність, надійність

Анотація

В роботі авторами наведене розгорнуте інтеграційне визначення поняття педагогічного тестування. Це визначення піддається декомпозиції на окремі складові, що характеризують тестування як метод педагогічних вимірювань навчальних надбань студентів. Детально розглянуті кожна зі складових педагогічного тестування, починаючи з формулювання тестових завдань і закінчуючи організацією процесу тестування. Звертається увага на необхідність дотримання методології системного підходу на всіх етапах підготовки та реалізації тестів. Особлива увага приділяється визначенню характеристик, що впливають на результати тестування, надають можливість найбільш ефективно використати інформацію, отриману за результатами його реалізації.

Посилання

Tatsuoka K. K. Item construction and psychometric models appropriate for constructed response. Prinston, N-J, 1993. 56 pp.

Челышкова М. Б. Теория и практика конструирования педагогических тестов. М.: Логос, 2002. – 568 с.

Downloads

Опубліковано

2017-01-01

Номер

Розділ

Статті