ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ БОРТПРОВІДНИКІВ АВІАЦІЙНОЇ ГАЛУЗІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У НАВЧАЛЬНИХ ЦЕНТРАХ УКРАЇНИ

Автор(и)

  • І. А. Радзівілова аспірант кафедри педагогіки та психології професійної освіти Національного авіаційного університету

DOI:

https://doi.org/10.18372/2411-264X.10.12516

Ключові слова:

професійна підготовка, готовність до професійної діяльності, майбутній бортпровідник, освітній процес, навчальний центр

Анотація

Стаття присвячена дослідженню проблеми готовності до професійної діяльності майбутніх бортпровідників авіаційної галузі діалоговими засобами та методами освітньо-педагогічної взаємодії в освітньому процесі навчальних центрів України.

Посилання

Керівництво з навчання членів кабінного екіпажу (бортпровідників) з урахуванням аспектів безпеки. ІКАО, Doc 10002 A/N 502 від 2014 р.

Повітряний Кодекс України від 19.05.2011 р.

Класифікатор професій ДК 003:2005. Покажчик професійних назв робіт за кодами професій - Розділ 4, 01.04.2006 р. N 375

Лузік Е. В. Системно-синергетичне діагностування готовності майбутніх фахівців авіаційної галузі до професійної діяльності. / – К., 2012. Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОНМС України. Випуск № 70 частина І. С.20–23.

Documents of the 10th IFAA World Congress. // Intern. Flight Attend. Assc. - Cyprus, Nicosia, 1993.

Лузік Е. В. Інтегральний професійний простір як основа формування фахової компетентності у студентів технічного університету. Звітна наукова конференція «Наука і вища освіта» 7. 03.2013 р. –К. : Інститут вищої освіти НАПН України.

Bor Robert, Lucas Van Gerwen. Psychological Perspectives on Fear of Elying. - London, UK, Ashgate, 2003, pp. 211-228.

Frank H. Hawkins. Human Factors in Flight /1999.

Downloads

Опубліковано

2017-01-01

Номер

Розділ

Статті