СТРУКТУРА ТА ВЛАСТИВОСТІ ДІАЛОГУ-РОЗПИТУВАННЯ ЯК ЗАСОБУ ІНШОМОВНОЇ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОЇ КОМУНІКАЦІЇМАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ З АДМІНІСТРАТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • А. В. Медведчук викладач кафедри англійської мови гуманітарного спрямування №3 КПІ ім. Ігоря Сікорського

DOI:

https://doi.org/10.18372/2411-264X.10.12513

Ключові слова:

діалогічна єдність, діалогічне мовлення, діалог-розпитування, комунікативна функція, професійно орієнтована комунікативна компетентність, професійна підготовка менеджерів з адміністративної діяльності.

Анотація

Стаття присвячена аналізу результатів дослідження особливостей англомовного професійно орієнтованого діалогу-розпитування майбутніх менеджерів з адміністративної діяльності. Розкрито особливості процесу навчання англомовного професійно орієнтованого діалогічного мовлення майбутніх менеджерів з адміністративної діяльності з урахуванням відмінностей у різних видах діалогічних єдностей та комунікативних ситуацій. Розглянуто основні види діалогів, залежно від їх комунікативної мети, критеріїв, сфер спілкування та комунікативних функцій. Визначено структуру діалогу-розпитування та найпоширеніші види діалогічних єдностей.

На основі проведеного дослідження визначено основні вимоги до рівня сформованості англомовної професійно орієнтованої комунікативної компетентності майбутніх фахівців у галузі адміністративного менеджменту.

Посилання

Валюсинская З. В. Вопросыизучениядиалога в работахсоветскихлингвистов / З. В. Валюсинская // Синтаксис текста. АН СССР. Институтрусскогоязыка. – М.; 1979. – С. 299–313.

Гурина Н. В. Підсистема вправ для професійно орієнтованого навчання майбутніх учителів вживання англійських інтонем у говорінні / Н. В. Гурина // Іноземні мови №4/2012 (72). – С. 41–50.

Звягина В. Ф. Коммуникативныепотребностииностранныхстудентов-медиков при коммуника¬тивно-направленномобучениирусскомуязыку / В. Ф. Звягина; Н. В. Соколовская; Е. Я. Мозговая // Наукові записки. Серія «Філологічна» – №37 – С. 111–113.

Крисак Л. Підготовка студентів медичних спеціальностей до англомовного професійно орієнтованого діалогічного мовлення / Л. Крисак // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Частина 1; 2014. – 407 с; C. 188 – 194.

Кусяев А. Р. Речевоеповедение менеджера в диалоге с клиентами / А. Р. Кусяев // ВестникЧелябинскогогосударственногоуниверситета – 2013. №1 (292). Филология. Искусствоведение – № 73. – С. 222–224.

Лагута Т. Про діалог як форму прояву мовленнєвої діяльності студента / Т. Лагута // Теорія і практика викладання української мови як іноземної. – 2007 – № 2. − С. 204–207.

Менеджер (управитель) з адміністративної діяльності. Завдання та обов’язки [Електронний ресурс] / Режим доступу: http://www.jobs.ua/dkhp/articles-3666/.

Мирославская И. Н. Компетентностно-ориентированныйподход к преподаванию иностранных языков в неязыковом вузе / И. Н. Мирославская // Материалы V международной научно-методической интернет-конференции «Высшая школа на современном этапе: проблемы преподавания и обучения» 2012. – 5 с.

Поперечная О. В. К вопросу о принципах классификации диалогов(на матери але английских бытовых глаголов) / О. В. Поперечная // Вісн. Харків. нац. ун-туім. В. Н. Каразіна. Сер.: Філологія. – Вип. 42: Актуальні питання сучасної філології. – Х.; 2004. – С. 220–223.

Примерная программа дисциплины «Иностранный язык». – М. –2009 [Электронный ресурс] / Режим доступа: http://www.eltrussia.ru/articles_52.html.

Сухих С. А. Методология и методы исследования диалога / С. А. Сухих // Диалог глазами лингвиста. – Краснодар; 1994. – С. 39–47.

Франк С. Л. Реальность и человек / С. Л. Франк – М. : Республика; 1997. – 479 с.

Downloads

Опубліковано

2017-01-01

Номер

Розділ

Статті