РОЗВИТОК ТВОРЧОЇ ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ФАКУЛЬТЕТІВ МИСТЕЦТВ ЗАСОБАМИ ПРОЕКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • Лян Хайє Хайє аспірант НПУ імені М.П. Драгоманова

DOI:

https://doi.org/10.18372/2411-264X.10.12512

Ключові слова:

інтелектуально-творча активність, майбутній учитель музики, проектні технології, самовдосконалення, саморозвиток, творча індивідуальність.

Анотація

Стаття присвячена висвітленню специфікирозвитку творчої індивідуальності студентів факультетів мистецтв у процесі фахової підготовки. Запропоновано застосування проектних технологій як інноваційної форми фахової підготовки майбутніх учителів музики. У статті розглядаються функціональний зміст процесу формування готовності майбутніх учителів музики до вокально-хорової роботи із застосуванням проектних технологій. З урахуванням специфіки вокально-хорової підготовки, автором статті доведено, що у своїй сукупності дані функції сприяють оптимізації процесу формування творчої індивідуальності студентів факультетів мистецтв.

Посилання

АндрущенкоВ. П. Роздуми про освіту: статті, нариси, інтерв’ю /Віктор Петрович Андрущенко. – К.: Знання України, 2008. – 819 с., [80] с. іл.

Моляко В. О. Психологічна готовність до творчої праці /Валентин Олексійович Моляко.. – К.: Т-во «Знання» УРСР, 1989. – 48 с.

Пєхота О.М. Професійна індивідуальність майбутнього вчителя /О.М.Пєхота //Педагогіка і психологія, 1994. - №4. – С. 106-113.

Радионов В. Е. Нетрадиционноепедагогическоепроектирование : учеб. пособ. / В. Е. Радионов. – СПб. : Изд-воСПбГТУ, 1996. – 140 с.

Сисоєва С.О. Педагогічні технології у неперервній професійній освіті: монографія /Світлана Олександрівна Сисоєва. – К.: Віпол, 2001. – 502с.

Хуторской А. В. Эвристическое обучение: Теория, методология, практика / Хуторской Андрей Викторович. – М.: Междунар. пед. акад., 1998. – 266 с.

Downloads

Опубліковано

2017-01-01

Номер

Розділ

Статті