МОДЕРНІЗАЦІЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ НАЦІОНАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2411-264X.10.12511Ключові слова:
модернізація освіти, освітні послуги, національна безпека, критерії безпекового аудиту, глобальна обізнаність, національна ідентичність, міжнародна конкуренція у вищій освітіАнотація
Дане дослідження розглядає важливе питання реалізації національних інтересів України шляхом забезпечення освітної безпеки, яка є гарантом незалежності держави, умовою її сталого розвитку й зростання добробуту громадян. Розглянуто умови впливу епохи індустріального суспільства, яка сформувала класичну парадигму освіти. Визначено критерії без пекового аудиту такі, як: технології, математика, комп’ютерна грамотність; співробітництво та міжнародна конкуренція у вищій освіті; іноземні мови та глобальна обізнаність; національна ідентичність Особливу увагу приділено питанню модернізації освітньої політики в контексті національної безпеки УкраїниПосилання
Андрейчук С. К. Використання інноваційних управлінських технологій усуспільстві загалом і в освіті зокрема // Ефективність державного управління.– 2006. – Вип. 10: Вид-во ЛРІДУ НАДУ. –
С. 11–17.
Проект Стратегії реформування вищої освіти в Україні до 2020 року [Електронний ресурс]. – Режим доступу:http://old.mon.gov.ua/ua/pr-viddil/1312/1390288033/1415795124/
Сиченко В. В. Запровадження Європейської парадигми кредитно-трансферної системи у ВНЗ в Україні // Економіка та держава. – 2009.– № 9.– С. 73 – 77.
Стратегія національної безпеки України [Електронний ресурс]. – Режим доступу:http://www.niss.gov.ua/public/File/2015_analit/strategiya_2015.pdf
Downloads
Опубліковано
2017-01-01
Номер
Розділ
Статті