ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ

Автор(и)

  • О. В. Жарова кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та психології професійної освіти, Національного авіаційного університету

DOI:

https://doi.org/10.18372/2411-264X.10.12483

Ключові слова:

вища освіта, методичні підходи, інноваційний розвиток, інформаційне середовище

Анотація

У статті наведено результати узагальнень та розробок, спрямованих на удосконалення методичних основ формування системи показників якості вищої освіти, обґрунтовано методичні підходи до оцінювання здатності здобувача освітніх послуг отримувати та трансформувати професійні компетентності під впливом суб’єктивних та  об’єктивних чинників. Доведено, що для ухвалення обґрунтованого рішення про рівень досягнення  певної якості необхідно за кожним показником вибирати набір критеріїв, які характерні для об’єктивних та суб’єктивних чинників оцінювання якості результатів освіти.

Посилання

Звонников, В. И. Контроль качества обуче- ния при аттестации: компетентностный подход [Электронный ресурс] / В. И. Звонников, М. Б. Челышкова – Режим доступа: http://fictionbook.ru/ author/viktor_ ivanovich_zvonnikov/kontrol_kache stva_obucheniya _pri_attesta/

Кісіль, М. В. Оцінка якості вищої освіти / М. В. Кісіль // Вища освіта України. – 2005. – № 4 (14). – С. 82-87. 4. Кісіль, М. В. Моніторинг як складова сис- теми управління якістю вищої освіти / М. В. Кісіль // Розвиток публічного адміністрування на засадах менеджменту: європейський контекст // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції. – Донецьк; ДРІДУ НАДУ, 2009.

Формування системи показників якості вищої освіти І.А. Нечаєва, кандидат економічних наук. Г.Д. Нечаєва. Запорізький національний технічний університет. Нечаєва І.А., 2012. Нечаєва Г.Д., 2012. Results over of generalizations and developments are brought in the article, on perfection

Електронний репозитарій Львівського державного університету фізичної культури. – Режим доступу: http://repository.ldufk.edu.ua/bitstream/34606048/4909/1/%D0%9CSNU_2016_%D0%A21_02.pdf

Фізіологічні основи фізичного виховання і спорту як навчальна і наукова дисципліна її мета і завдання. – Режим доступу: http://www.d-learn.pu.if.ua/data/users/4901/%D0%9B%D0%B5%D0%BA%D1%86%D1%96%D1%8F%201%20%D0%A4%D0%9E%D0%A4%D0%92%D1%96%D0%A1.pdf

Индивидуально-личностные предпосылки деятельностной успешности в спорте. – Режим доступу: http://www.konf.x-pdf.ru/18psihologiya/151847-8-individno-lichnostnie-predposilki-deyatelnostnoy-uspeshnosti-sporte.php

Downloads

Опубліковано

2017-01-01

Номер

Розділ

Статті