УКРАЇНОЗНАВЧА СКЛАДОВА ЕКСКУРСІЙНО-ТУРИСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНОГО ФЕНОМЕНУ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2411-264X.10.12482Ключові слова:
українознавство, екскурсійно-туристична діяльність, національне самовизначення, соціалізація, етносАнотація
У даній статті проаналізовано українознавчу складову екскурсійно-туристичної діяльності, як потужного навчально-виховного інструментарію досліджуваного історичного періоду. Шляхом аналізу історіософської сутності досліджуваного педагогічного феномену, окреслено багатовекторність його реалізації в соціокультурному просторі. Акцентується увага на пізнавальному потенціалі екскурсійно-туристичної діяльності, який сприяє активізації всебічному розвитку особистості.
Посилання
Андрусяк М. Українські історично-краєзнавчі досліди/ М. Андрусяк // Наша Батьківщина. – 1937. – Ч.2. – С. 43.
Верменич Я. Становлення історичного районознавства в Україні/ Я.Верменич // Регіональна політика України: концептуальні засади; історія; перспективи: Міжнародна науково-практична конференція 10–11 листопада 1994 р.; м. Київ. – К.; 1995. – С. 158–164.
Гришко В. Замах на життя нації. Видання Фундації ім. І.П. Багряного/ В.Гришко. – Детройт; 1983. – 275 с.
Климанова О.А. Оценка природного и историко-культурного потенциала территорий/ О.А.Климанова; Н.О. Тельнова // Теоретические и методологическиепроблемы развития туризма. – № 2. – 2009. – С. 45–51.
Круглова Л.К. Человекотворческие функции культуры и туризм/ Л.К.Круглова //Журнал Университета водных коммуникаций. – №1. – 2009. – С. 199-206.
Листвина Е.В. Туризм какконстуированиереальности: аксиологический и психологи-ческийаспекты / Е.В. Листвина // Культурноепространствопутешествий. - СПб.: Центр изучения культуры. - №1. – 2007. – С. 260–267.