ДИСТАНЦІЙНИЙ КУРС У ЗМІШАНОМУ НАВЧАННІ УСНОГО ДВОСТОРОННЬОГО ПЕРЕКЛАДУ НА ОСНОВІ РАМКОВОЇ ПРОГРАМИ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Л. В. Гурєєва викладач кафедри англійської мови технічного спрямування №1, факультет лінгвістики, НТУУ «КПІ ім. Ігоря Сікорського»

DOI:

https://doi.org/10.18372/2411-264X.10.12479

Ключові слова:

дистанційний курс, змішане навчання, інформаційно-комунікаційні технології, мікронавчання, навчальна платформа, усний двосторонній переклад

Анотація

Стаття присвячена актуальним питанням технології розробки дистанційний курсів та поєднання традиційних елементів навчання із сучасними методами. Автором визначено необхідність розвитку змішаного навчання з метою підвищення рівня перекладацької компетентності студентів мовних спеціальностей. Описано розроблений дистанційний курс для студентів Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» з елементами мікронавчання для формування навичок та розвитку й удосконалення умінь усного двостороннього перекладу для студентів завершального етапу бакалаврату спеціальності 035 «Філологія». У роботі викладені основні проблеми сприйняття дистанційних курcів студентами та викладачами, а також описані шляхи вирішення виявлених проблем з метою ефективного впровадження курсу в практику викладання у вищій школі для підвищення конкурентоспроможності студентів на сучасному ринку перекладу.

Посилання

Massachusetts Institute of Technology Admissions [Електронний ресурс] / MIT: website of MIT. – Текст. дан. – 2017. – Режим доступу: http://mitadmissions.org/follow (25.04.2017). - Назва з екрана.

Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» [Електронний ресурс] / KPI: website of KPI. – Текст. дан. – 2017. – Режим доступу: http://kpi.ua/ (25.04.2017). - Назва з екрана.

Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання / [наук. ред. укр. вид. С.Ю. Ніколаєва]. – К. : Ленвіт, 2003. – 273 с.

Virtual learning environment [Електронний ресурс] / Wikipedia: website of Wikipedia. – Текст. дан. – 2017. – Режим доступу: https://en.wikipedia.org/wiki/Virtual_learning_environment (25.04.2017). - Назва з екрана.

Аналітична записка інституту ЮНЕСКО з інформаційних технологій в освіті «Диверсифікація навчальних платформ» [Електронний ресурс] / IITE UNESCO: website of IITE UNESCO. – Текст. дан. – 2017. – Режим доступу: http://iite.unesco.org/pics/publications/ru/ files/3214692.pdf (25.04.2017). – Назва з екрана.

Microlearning: What It Is and What It Isn’t by Holly Hilton [Електронний ресурс] / BLP: website of Bottom-Line Performance. – Текст. дан. – 2017. – Режим доступу: http://www.bottomlineperformance.com/ microlearning-what-it-is-what-it-isnt/ (25.04.2017). – Назва з екрана.

Microlearning [Електронний ресурс] / Wikipedia: website of Wikipedia. – Текст. дан. – 2017. – Режим доступу: https://en.wikipedia.org/wiki/Microlearning (25.04.2017). - Назва з екрана.

Технологія розробки дистанційного курсу [Текст] : навч. посіб. / В. Ю. Биков, В. М. Кухаренко, Н. Г. Сиротенко [та ін.] ; за ред. В. Ю. Бикова, В. М. Кухаренка ; М-во освіти і науки України, Акад. пед. наук України, Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. - К. : Міленіум, 2008. - 323 с. - Бібліогр.: с. 317-323 (97 назв). - ISBN 966-8063-5-12 : Б. ц.

Скороходько Е. Ф. Термін у науковому тексті // Термін у науковому тексті (до створення терміноцентричної теорії наукового дискурсу). – К.: Логос, 2006. – 99 с.

Лейчик В. М. Терминоведение // Предмет, методы, структура / Лейчик В.М // – М.: КомКнига, 2009. – 256 с.

Moodle [Електронний ресурс] / Wikipedia: website of Wikipedia. – Текст. дан. – 2017. – Режим доступу: https://en.wikipedia.org/wiki/Moodle (25.04.2017). - Назва з екрана.

Downloads

Опубліковано

2017-01-01

Номер

Розділ

Статті