ДИСТАНЦІЙНИЙ КУРС У ЗМІШАНОМУ НАВЧАННІ УСНОГО ДВОСТОРОННЬОГО ПЕРЕКЛАДУ НА ОСНОВІ РАМКОВОЇ ПРОГРАМИ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2411-264X.10.12479Ключові слова:
дистанційний курс, змішане навчання, інформаційно-комунікаційні технології, мікронавчання, навчальна платформа, усний двосторонній перекладАнотація
Стаття присвячена актуальним питанням технології розробки дистанційний курсів та поєднання традиційних елементів навчання із сучасними методами. Автором визначено необхідність розвитку змішаного навчання з метою підвищення рівня перекладацької компетентності студентів мовних спеціальностей. Описано розроблений дистанційний курс для студентів Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» з елементами мікронавчання для формування навичок та розвитку й удосконалення умінь усного двостороннього перекладу для студентів завершального етапу бакалаврату спеціальності 035 «Філологія». У роботі викладені основні проблеми сприйняття дистанційних курcів студентами та викладачами, а також описані шляхи вирішення виявлених проблем з метою ефективного впровадження курсу в практику викладання у вищій школі для підвищення конкурентоспроможності студентів на сучасному ринку перекладу.
Посилання
Massachusetts Institute of Technology Admissions [Електронний ресурс] / MIT: website of MIT. – Текст. дан. – 2017. – Режим доступу: http://mitadmissions.org/follow (25.04.2017). - Назва з екрана.
Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» [Електронний ресурс] / KPI: website of KPI. – Текст. дан. – 2017. – Режим доступу: http://kpi.ua/ (25.04.2017). - Назва з екрана.
Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання / [наук. ред. укр. вид. С.Ю. Ніколаєва]. – К. : Ленвіт, 2003. – 273 с.
Virtual learning environment [Електронний ресурс] / Wikipedia: website of Wikipedia. – Текст. дан. – 2017. – Режим доступу: https://en.wikipedia.org/wiki/Virtual_learning_environment (25.04.2017). - Назва з екрана.
Аналітична записка інституту ЮНЕСКО з інформаційних технологій в освіті «Диверсифікація навчальних платформ» [Електронний ресурс] / IITE UNESCO: website of IITE UNESCO. – Текст. дан. – 2017. – Режим доступу: http://iite.unesco.org/pics/publications/ru/ files/3214692.pdf (25.04.2017). – Назва з екрана.
Microlearning: What It Is and What It Isn’t by Holly Hilton [Електронний ресурс] / BLP: website of Bottom-Line Performance. – Текст. дан. – 2017. – Режим доступу: http://www.bottomlineperformance.com/ microlearning-what-it-is-what-it-isnt/ (25.04.2017). – Назва з екрана.
Microlearning [Електронний ресурс] / Wikipedia: website of Wikipedia. – Текст. дан. – 2017. – Режим доступу: https://en.wikipedia.org/wiki/Microlearning (25.04.2017). - Назва з екрана.
Технологія розробки дистанційного курсу [Текст] : навч. посіб. / В. Ю. Биков, В. М. Кухаренко, Н. Г. Сиротенко [та ін.] ; за ред. В. Ю. Бикова, В. М. Кухаренка ; М-во освіти і науки України, Акад. пед. наук України, Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. - К. : Міленіум, 2008. - 323 с. - Бібліогр.: с. 317-323 (97 назв). - ISBN 966-8063-5-12 : Б. ц.
Скороходько Е. Ф. Термін у науковому тексті // Термін у науковому тексті (до створення терміноцентричної теорії наукового дискурсу). – К.: Логос, 2006. – 99 с.
Лейчик В. М. Терминоведение // Предмет, методы, структура / Лейчик В.М // – М.: КомКнига, 2009. – 256 с.
Moodle [Електронний ресурс] / Wikipedia: website of Wikipedia. – Текст. дан. – 2017. – Режим доступу: https://en.wikipedia.org/wiki/Moodle (25.04.2017). - Назва з екрана.