ВПЛИВ ПОЗИТИВНОЇ МОТИВАЦІЇ ДО НАВЧАННЯ, ЯК МЕХАНІЗМУ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2411-264X.10.12462Ключові слова:
мотивація, фізичне виховання, студенти, умови, заняття.Анотація
У даній статті розглянуті педагогічні умови забезпечення успішного оволодіння знаннями і формування умінь. Доведено, що інтерес до занять фізичним вихованням як навчальними, так і позанавчальними формами занять можна підвищити, якщо в якості засобів використовувати ті види рухової активності, які користуються більшою популярністю у даного контингенту студентів.
Посилання
Леонтьев А. Н. Потребности, мотивы, эмоции: конспект лекций / А. Н. Леонтьев. – М.: Изд-во Моск. ун-та, 1971. – 38 с.
Носко М. О. Теоретичні та методичні основи формування рухової функції у молоді під час занять фізичною культурою та спортом: дис. доктора пед. наук: 13.00.09 / Носко Микола Олексійович. – Чернігов, 2003. – 384 с.
Романчук С. В. Формування мотивації до занять фізичною підготовкою і спортом курсантів технічних військових навчальних закладів: дис. … наук. ступеня канд. фіз. вих. і с.: 24.00.02 / Романчук Сергій Вікторович. – Житомир, 2006. – 155 с.
Рубинштейн С. Л. Основы общей психологи: учебник / С. Л. Рубинштейн. – [2-е изд.]. – М.: Учпедгиз, 1946. – 703 с.
Сичов С. О. Формування потреби фізичного вдосконалення у студентів вищих технічних навчальних закладів: дис. канд. пед. наук: 13.00.07 / Сичов Сергій Олександрович. – К., 2002. – 156 с.
Freyer D. H. The Measurement of Interests / D. H. Freyer. – N. Y.: Henri Holt, 1981. – 57 р.