ОРГАНІЗАЦІЯ ТА МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ ПІЛОТІВ

Автор(и)

  • О. В. Бородова кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри льотної експлуатації, аеродинаміки та динаміки польоту Кіровоградської льотної академії Національного авіаційного університету

DOI:

https://doi.org/10.18372/2411-264X.10.12460

Ключові слова:

педагогічний експеримент, педагогічні умови, комунікативні уміння.

Анотація

У статті представлена характеристика організації та методів дослідження ефективності педагогічних умов формування комунікативних умінь майбутніх пілотів. Автором розкрито завдання та обґрунтовано етапи педагогічного експерименту, а також представлені методи, що були використані під час нього. З метою порівняння результатів формувального експерименту автором сформовано рівноцінні групи (контрольну та експериментальну) за наступними показниками: комунікативні уміння; успішність з професійно-орієнтованих дисциплін; інтелект; концентрація уваги; логічне мислення; короткочасна пам’ять. Результати формувального експерименту представлено у вигляді таблиць та рисунків з розподілом рівнів і  критерію t Стьюдента.

Посилання

Марищук В. Л. Психологическая подготовка летного состава / В. Л. Марищук, Р. Н. Макаров – М. : Воздушный транспорт, 1995. – 320 с.

Пономаренко В. А. Практическая психология проблемы безопасности лётного труда /

В. А. Пономаренко, Н. Д. Завалова. – М. : Наука, 1994. – 205 с.

Гандер Д. В. Психолого-педагогические основы профессиональной подготовки летного состава. Учебное пособие / Д. В. Гандер. – М. : Международная академия проблем человека в авиации и космонавтики, 2000. – 412 с.

Downloads

Опубліковано

2017-01-01

Номер

Розділ

Статті