ОСОБЛИВОСТІ МОТИВАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ – МАЙБУТНІХ ПРАКТИЧНИХ ПСИХОЛОГІВ

Автор(и)

  • Л. В. Бондар кандидат психологічних наук, доцент, доцент кафедри педагогіки та психології професійної освіти Національного авіаційного університету, м. Київ

DOI:

https://doi.org/10.18372/2411-264X.10.12459

Ключові слова:

мотиви, мотивація особистості, навчальна діяльність, навчально-професійна діяльність, особистість, потреби особистості

Анотація

У статті представлена характеристика мотивів навчальної діяльності студентів третього курсу напряму підготовки «Практична психологія». Результатом освітнього процесу є особистість, виховання та розвиток особистості полягає у розвиткові, перш за все, її потреб та мотивів. Мотиви навчальної діяльності впливають на якість професійної підготовки, на формування особистості професіонала.

Посилання

Дусавицкий А. К. Развитие личности в студенческом коллективе в зависимости от сформированности учебно-профессиональных интересов: учебно-методическое пособие. – Х.: ХНУ имени В.Н.Каразина, 2012. – 32 с.

Ильин Э. П. Психология для педагогов. Питер, 2012. – 638 с.

Мотивы учебной деятельности студентов: Учеб.пособие/А.К.Дусавицкий.- Харьков: ХГУ, 1987. – 55 с.

Помиткіна Л. В. Психологія прийняття особистістю стратегічних життєвих рішень: монографія. – Кафедра,2013. – 381 с.

Downloads

Опубліковано

2017-01-01

Номер

Розділ

Статті