МОДЕЛЮВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ СИСТЕМИ ЦІЛЕСПРЯМОВАНОГО ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ СУБ’ЄКТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2411-264X.10.12447Ключові слова:
майбутні філологи, модель, моделювання, педагогічна система, професійна суб’єктність, системно-синергетичний підхід, теоретична модельАнотація
У статті проаналізовано підходи науковців до визначення сутності понять «система», «педагогічна система», «модель». Подано різні види класифікацій педагогічних систем. Теоретично обґрунтовано модель розробленої педагогічної системи цілеспрямованого формування професійної суб’єктності майбутніх філологів, що містить такі компоненти: концептуально-пропедевтичний, змістово-процесуальний, результативно-оцінний і верифікаційний. Запропонована педагогічна система цілеспрямованого формування професійної суб’єктності майбутніх філологів є екстравертним, гетеростатичним і динамічним конструктом, що утворюється, формується і розвивається в освітньому процесі вищого навчального закладу.
Опубліковано
2017-01-01
Номер
Розділ
Статті