ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ ДЛЯ РОБОТИ В АЕРОПОРТАХ

Автор(и)

  • В. М. Санжаровець кандидат філософських наук, доцент кафедри соціальних технологій Національного авіаційного університету

DOI:

https://doi.org/10.18372/2411-264X.9.12422

Ключові слова:

пасажир аеропорту, стрес, поведінка, соціальна служба, соціальна робота, профайлінг

Анотація

Соціальна робота в аеропорту полягає в наданні пасажиру аеропорту соціальних послуг. Основне методологічне положення полягає в тому, що особи перебувають у стані стресу, що характеризується наявністю певного набору ознак у зовнішності, поведінці. В таких умовах пасажир у своїх діях привертає увагу та потребує надання допомоги: з документами, в перевезенні, психологічної. Надати таку допомогу може людина, якій пасажир довіряє.

Посилання

Абабков В. А. Совладание со стрессом: теория и психодиагностика. – М. : «Речь», 2010. – 192 с.

Аболин Л. M. Психологические механизмы эмоциональной устойчивости человека : монография / JI. M. Аболин. – Казань : Издательство Казанского университета, 2008. – 264 с.

Авиационная безопасность : учеб. пособие / под ред. Ю. М. Волынского-Басманова. – 2-е изд. перераб. и доп. – М. : АБИНТЕХ, 2005. – 245 с.

Downloads

Опубліковано

2016-07-01

Номер

Розділ

Статті