ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ ДЛЯ РОБОТИ В АЕРОПОРТАХ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2411-264X.9.12422Ключові слова:
пасажир аеропорту, стрес, поведінка, соціальна служба, соціальна робота, профайлінгАнотація
Соціальна робота в аеропорту полягає в наданні пасажиру аеропорту соціальних послуг. Основне методологічне положення полягає в тому, що особи перебувають у стані стресу, що характеризується наявністю певного набору ознак у зовнішності, поведінці. В таких умовах пасажир у своїх діях привертає увагу та потребує надання допомоги: з документами, в перевезенні, психологічної. Надати таку допомогу може людина, якій пасажир довіряє.
Посилання
Абабков В. А. Совладание со стрессом: теория и психодиагностика. – М. : «Речь», 2010. – 192 с.
Аболин Л. M. Психологические механизмы эмоциональной устойчивости человека : монография / JI. M. Аболин. – Казань : Издательство Казанского университета, 2008. – 264 с.
Авиационная безопасность : учеб. пособие / под ред. Ю. М. Волынского-Басманова. – 2-е изд. перераб. и доп. – М. : АБИНТЕХ, 2005. – 245 с.