СИСТЕМНО-СИНЕРГЕТИЧНЕ ДІАГНОСТУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ АВІАЦІЙНОЇ ГАЛУЗІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Е. В. Лузік доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки та психології професійної освіти Національного авіаційного університету

DOI:

https://doi.org/10.18372/2411-264X.9.12415

Ключові слова:

системне моделювання, компетентнісний підхід, дидактичні інваріанти, готовність до професійної діяльності

Анотація

Стаття присвячена вирішенню проблеми готовності до професійної діяльності майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах авіаційної галузі за допомогою критеріїв системного моделювання навчально-виховного процесу – дидактичних інваріантів елементів навчальної діяльності.

Посилання

Гура О. І. Критерії та рівні ефективності професійної підготовки майбутнього фахівця у вищому навчальному закладі. Вища освіта України : теоретичний та науково-практичний часопис [за ред. В. І. Лугового, М. Ф. Степка]. – К. : Запоріжжя : Класичний приватний університет. 2010. – №1. – Дод. 1. – Тематичний випуск : «Наука і вища освіта : технології взаємодії». – С. 39 – 45.

Луговий В. І., Слюсаренко О.М. Застосування системного підходу до визначення компетентностей як основа кваліфікацій. Вища освіта України : теоретичний та науково-практичний часопис [за ред. В. І. Лугового, М. Ф. Степка]. – К. : Запоріжжя : Класичний приватний університет. 2010. – №1. – Дод. 1. – Тематичний випуск : «Наука і вища освіта : технології взаємодії». – С. 151 – 159.

Лузик Э. В. Теория и методика общенаучной подготовки в инженерной высшей школ : Дисс. на соиск. уч. степени д.п.н. – К. : 1996.

Лузик Э. В. Концепция естественного роста знаний при многоступенчатой подготовке специалистов. – К. : КМУГА, 1998. – 132 с.

Downloads

Опубліковано

2016-07-01

Номер

Розділ

Статті