СИСТЕМНО-СИНЕРГЕТИЧНЕ ДІАГНОСТУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ АВІАЦІЙНОЇ ГАЛУЗІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2411-264X.9.12415Ключові слова:
системне моделювання, компетентнісний підхід, дидактичні інваріанти, готовність до професійної діяльностіАнотація
Стаття присвячена вирішенню проблеми готовності до професійної діяльності майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах авіаційної галузі за допомогою критеріїв системного моделювання навчально-виховного процесу – дидактичних інваріантів елементів навчальної діяльності.
Посилання
Гура О. І. Критерії та рівні ефективності професійної підготовки майбутнього фахівця у вищому навчальному закладі. Вища освіта України : теоретичний та науково-практичний часопис [за ред. В. І. Лугового, М. Ф. Степка]. – К. : Запоріжжя : Класичний приватний університет. 2010. – №1. – Дод. 1. – Тематичний випуск : «Наука і вища освіта : технології взаємодії». – С. 39 – 45.
Луговий В. І., Слюсаренко О.М. Застосування системного підходу до визначення компетентностей як основа кваліфікацій. Вища освіта України : теоретичний та науково-практичний часопис [за ред. В. І. Лугового, М. Ф. Степка]. – К. : Запоріжжя : Класичний приватний університет. 2010. – №1. – Дод. 1. – Тематичний випуск : «Наука і вища освіта : технології взаємодії». – С. 151 – 159.
Лузик Э. В. Теория и методика общенаучной подготовки в инженерной высшей школ : Дисс. на соиск. уч. степени д.п.н. – К. : 1996.
Лузик Э. В. Концепция естественного роста знаний при многоступенчатой подготовке специалистов. – К. : КМУГА, 1998. – 132 с.