ТЕСТОВИЙ КОНТРОЛЬ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2411-264X.9.12413Ключові слова:
підготовка майбутніх соціальних працівників, контроль знань, умінь, навичок, дидактичні тестиАнотація
Стаття присвячена з’ясуванню співвідношення традиційних та інноваційних методів та форм контролю у підготовці майбутніх соціальних працівників. Автор аналізує різні переваги та недоліки тестового контролю, проблеми складання дидактичних тестів для фахівців соціальної сфери, висвітлює досвід застосування тестових технологій у підготовці майбутніх соціальних працівників. Отримані дані дослідження уможливлюють організацію комбінованих методів контролю у підготовці майбутніх соціальних працівників.
Посилання
Челышкова М. Б. Теория и практика конструирования педагогических тестов : учебное пособие / М.Б. Челышкова. – М. : Логос, 2002. – 432 с.
Михайлычев Е. А. Дидактическая тестология / Е. А. Михайлычев. – М. : Народное образование, 2001. – 432 c.
Матвієнко В. М. Тестовий контроль, його можливості, місце в навчальній роботі та умови ефективного впровадження : навч. посібник / В. М. Матвієнко, П. П. Тонкоглас. – Умань : Агротек, 2006. – 420 с.
Паращенко Л. І. Тестові технології у навчальному закладі : метод. посібник / Л. І. Паращенко, В. Д. Леонський, Г.І. Леонська. – К. : ТОВ «Майстерня книги», 2006. – С. 57.
Вітвицька С. С. Основи педагогіки вищої школи6 методичний посібник (для студентів магістратури) / С. С. Вітвицька. – К. : Центр навчальної літератури, 2003. – 325 с.
Аванесов В. С. Теория и практика педагогических измерений (материалы публикаций в открытых источниках и Интернет). – Подготовлено ЦТ и МКО УГТУ. – УПИ, 2005. – Аванесов В. [1].С. pdf С. 4.