СУЧАСНІ ТЕОРІЇ НАВЧАННЯ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ КУРСАНТІВ-ПІЛОТІВ

Автор(и)

  • О. В. Задкова кандидат педагогічних наук, доцент кафедри льотної експлуатації, аеродинаміки та динаміки польоту Кіровоградської льотної академії Національного авіаційного університету

DOI:

https://doi.org/10.18372/2411-264X.9.12404

Ключові слова:

авіація, готовність, ігрове навчання, курсанти-пілоти, людський фактор, надійність, особистісно-орієнтоване навчання, проблемне навчання, професійна підготовка

Анотація

Стаття присвячена аналізу основних сучасних теорій навчання. Зазначено, що якісно нові зміни в техніці і технологіях діяльності пілотів передбачають новий підхід до проектування системи професійної підготовки. У роботі звернуто увагу на такі види навчання, як модульний підхід до організації процесу навчання, традиційний або пояснювально-ілюстративний підхід, особистісно-орієнтоване навчання, програмоване навчання, ігрове навчання, проблемне навчання. Розглянуто особливості їх застосування в процесі професійної підготовки курсантів-пілотів.

Посилання

Состояние безопасности полетов в мире [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://www.icao.int/safety/Documents/ICAO_State-of-Global-Safety_web_RU.pdf.

Бадмаев Б. Ц. Психология и методика ускоренного обучения / Б. Ц. Бадмаев. – М. : Владос, 1998. – 167 с.

Чошанов М. А. Гибкая технология проблемно-модульного обучения : метод. пособие / Чошанов Мурат Аширович. – М. : Нар. образование, 1996. – 157 с.

Чернилевский Д. В. Дидактические технологии в высшей школе / Д. В. Чернилевский. – М. : ЮНИТИ, 2002. – 487 с.

Смирнов А. А. Проблемы психологии памяти / А. А. Смирнов. – М., 1966. – 337 с.

Якиманская И. С. Личностно ориентированное обучение в современной школе / И. С. Яки¬манская. – М. : Сентябрь, 1996. – 96 с.

Євтух М. Б. Оцінювальна стадія детермінаційного циклу особистісно-орієнтованої діяль¬ності у вищій школі / Євтух М. Б., Сердюк О. П. // Теоретичні питання освіти і виховання. – 2001. – № 15. – С. 3 – 8.

Вербицкий А. А. Активное обучение в высшей школе. Контекстный подход / А. А. Вер-бицкий. – М. : Высшая школа, 1991. – 187 с.

Эльконин Д. Б. Психология игры / Д. Б. Эльконин. – М. : Педагогика, 1978. – 304 с.

Леонтьев А. Н. Избранные психологические произведения: В 2 т. / А. Н. Леонтьев – М. : Педагогика, 1983. − Т. 1.

Хруцкий Е. А. Организация проведения деловых игр / Е. А. Хруцкий. – М.: Высшая школа, 1991. – 320 с.

Якубовська Л. П. Дидактичні принципи ігрової пізнавальної діяльності у процесі навчання іноземної мови / Л. П. Якубовська // Нові технології навчання : наук–метод. зб. / Кол. авт. – К. : Наук.–метод. Центр вищої освіти, 2002. – Вип. 34 – С. 89 – 94.

Атанов Г. А. Деятельностный подход в обучении / Г. А. Атанов. – Донецк: ЕАИ – пресс, 2001. – 160 с.

Лернер И. Я. Проблемное обучение / И. Я. Лернер. – М. : Знание,1974. – 64 с.

Махмутов М. И. Организация проблемного обучения в школе : кн. для учителя / М. И. Махмутов. – М. : Просвещение, 1977. – 240 с.

Смирнова И. Л. Интегративные теоретические знания пилотов – залог безопасности полетов / И Л. Смирнова. – Кировоград : КОД, 2008. – 184 с.

Downloads

Опубліковано

2016-07-01

Номер

Розділ

Статті