РОЗВИТОК ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В УКРАЇНІ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2411-264X.8.12349Ключові слова:
дистанційне навчання, дистанційна освіта, проблеми дистанційного навчання, перспективи дистанційного навчання, проблеми дистанційної освіти, перспективи дистанційної освітиАнотація
У статті розкривається поняття «дистанційної освіти». Визначено показники оцінки якості впровадження та застосування дистанційного навчання. Сформовано першочергові заходи по впровадженню дистанційної освіти у ВНЗ. Виділено негативні сторони, підходи вирішення проблем, а також перспективи дистанційної форми навчання.
Посилання
Москаль Ю. Світові тенденції розвитку заочної та дистанційної вищої освіти / Ю. Москаль // Психологія і суспільство. – 2008. – № 3. – С. 116–122.
Дідик Ю. С., Львович О. М. Дистанційне навчання. Рекомендаційний бібліографічний покажчик / Ю. С. Дідик, О. М. Львович. – К. : Державна бібліотека України для юнацтва, 2006. – 23 с.
Кудрявцева С. П., Колос В. В. Міжнародна інформація : навч. посіб. / С. П. Кудрявцева,
В. В. Колос. – К. : Видавничий Дім «Слово», 2005. – 400 с.
Овчарук О. В. Дистанційна освіта в європейських країнах та США у контексті розвитку інноваційних технологій / О. В. Овчарук // Комп’ютер у школі та сім’ї. – 2004. – № 7. – С. 37–40.
Васюк О. Теоретико-методичні аспекти організації дистанційної освіти [Електронний ресурс] / О. Васюк, Т. Скумін // Вісник Книжкової палати. – 2011. – № 2. – С. 30–32. – Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/j-pdf/vkp_2011_2_11.pdf