ПСИХОТЕРАПЕВТИЧНА ДІАГНОСТИКА В СТРУКТУРІ ОСВІТНІХ ПРОЕКТІВ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2411-264X.8.12331Ключові слова:
Я-концепція, психодіагностична система, первинне інтерв’ю, психодинамічна інтегративна дитячо-юнацька психотерапіяАнотація
У статті розглядається структура первинного психотерапевтичного інтерв’ю, яке в свою черго створює підґрунтя для діагностики особистісних та професійних зон Я-концепції особистості практичного психолога, котрий навчається у освітньому проекті. В рамках профвідбору кандидатів на освітній проект з психодинамічної інтегративної дитячо-юнацької психотерапії розглядається змістовна складова авторської психодіагностичної системи.
Посилання
Бондаренко І. І. Психологічні умови ефективної професійної адаптації психологів-початківців. Автореф. дис. канд. психол. наук: 19.00.01 / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. – К., 2004. – 19 с.
Бурлачук Л. Ф. Психотерапия / Л. Ф. Бурлачук, О. С. Кочарян, М. Э. Жидка // Учебник для вузов; изд 2-е ., – СПб : Питер, 2007. – 408 с.
Глэддинг С. Психологическое консультирование. 4-е изд. — СПб. : Питер, 2002. – 736 с.
Голдстейн В. Первинне інтерв’ю і початкові угоди // Журнал практичної психології та психоаналізу, № 2, 2000. – С. 34–45.
Католик Г. В. Психотерапія в контексті світоглядної, мистецької, та наукової ідентифікації / Г. В. Католик // Проблеми емпіричних досліджень у психології. – К. : Гнозис. – 2010. – С. 127–141.
Католик Г. В. Психологія формування професійної Я-концепції практичного психолога. Монографія докт. дисертації / Г. В. Католик. – Львів : ЛНУ ім. Івана Франка, 2013. – 405 с.
Максименко С. Д. До проблеми розробки освітньо-кваліфікаційної характеристики сучасного психолога / С. Д. Максименко // Практична психологія та соціальна робота. – 1999. – № 1. – С. 2–6.
Мироненко О. Первинне інтерв’ю в психотерапії: від контакту до діалогу/ О. Максименко. – Львів, 2011. – 50 с.
Пісоцький О. П. Когнітивний стиль як чинник розвитку інтелектуального потенціалу майбутнього практичного психолога. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук за спеціальністю 19.00.07. – Педагогічна та вікова психологія /
О. П. Пісоцький. – Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова. – К., 2008. – 60 с.
Попова Л. В. Идентификация как механизм общения и развития личности: Методические рекомендации / Л. В. Попова, Г. В. Дьяконов. – М. : МГПИ им. В. И. Ленина, 1988. – 231 с.
Сосланд А. И. Психотерапия в сети противоречий/ А.И. Сосланд // Психология. Журнал Высшей школы экономики. – 2006. – Т. 3. – № 1. – С. 21–28.
Степанов С. Н., Семенов И. Н. Психология рефлексии: проблемы и исследования /
С. Н. Степанов, И. Н. Семенов. – 1985. – № 3. – С. 31–40.
Теоретичні та практичні аспекти дитячої та юнацької психотерапії. – Матеріали регіональної науково-практичної конференції. – Львів, 2005. – 103 с.
Терлецька Л. Г. Основи психодіагностики: Навчальний посібник / Л. Г. Терлецька. – К. : Главник, 2006. – 144 с.
Фурман А. В. Психодіагностика особистісної адаптованості / А. В. Фурман. – Тернопіль : Економічна думка, 2000. – 197 с.
Хеллінгер Б. Порядки любові: Дозвіл сімейно-системних конфліктів і суперечностей /
Б. Хеллінгер. – М. : Изд-во Інституту Психотерапії.
Холявчук П. К проблеме эффективности в психотерапии / П. Холявчук // Психологія. збірник наукових праць. Київ, НПУ ім. М. П. Драгоманова. – К., 2004. – Вип. 22. – С. 123–143.
http://appsychology.org.ua/data/jrn/v10/i15/6.pdf – Белінська М. І. Роль активності і креативності
у розвитку комунікативної компетентності психолога.
http://www.usp.lviv.ua – Фільц О. О. Основні принципи психотерапії.
psychoanalys-orlov.ru/start-th.htm Effective Helping: Interviewing and Counseling Techniques (p. 25) by Barbara F. Okun.