ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ АДАПТАЦІЇ СТУДЕНТІВ-ПЕРШОКУРСНИКІВ ДО УМОВ НАВЧАННЯ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ

Автор(и)

  • Людмила Вікторівна Бондар кандидат психологічних наук, доцент, доцент кафедри педагогіки та психології професійної освіти Національного авіаційного університету;

DOI:

https://doi.org/10.18372/2411-264X.8.12326

Ключові слова:

психолого-педагогічна, соціальна адаптація, навчальна діяльність, особистість, суб’єкт навчальної діяльності

Анотація

Стаття присвячена психолого-педагогічній адаптації студентів першого курсу до навчання у вищому навчальному закладі. Успішна адаптація сприяє розвиткові особистості студента, навчально-пізнавального інтересу як мотиву навчальної діяльності. Вихованню студента як суб’єкта діяльності.

Посилання

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Бондаренко О. Ф. Психологічні особливості сучасного студента та проблеми професійної підготовки психологів-практиків // Практична психологія та соціальна робота. – 2003. – № 4. – С. 8–11.

Дусавицкий А. К. Развивающее образование : теория и практика. Статьи. – Харьков: 2002. – С. 83–85.

Дусавицкий А. К. Развитие личности в учебной деятельности. – М. : Дом педагогики, 1996. – С. 118–127.

Жигайло Н. Психологічні проблеми адаптації студентів-першокурсників і шляхи їх вирішення // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2004. – №4. – С. 107–112.

Кайданова Л. Г. Організація та контроль самостійної роботи студентів/ Л. Г. Кайдалова, Н. В. Шевченко // Проблеми освіти: наук.-метод.зб. К.: Науково-методичний центр вищої освіти, 2004. – Вип. 37. – С. 136–142.

Немов Р. С. Психология : Словарь-справочник : В 2 ч. – М. : Изд-во Владос-Пресс, 2007. – 4.1. – С. 70.

Downloads

Опубліковано

2016-01-01

Номер

Розділ

Статті