СТАТИСТИЧНИЙ ПІДХІД ДО ОЦІНКИ ТЕХНОЛОГІЧНОСТІ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2411-264X.7.10244Ключові слова:
технологічність освітнього процесу, освітня технологія, статистична значимість, управління якістюАнотація
У статті розглянуто модель аналізу, що дозволяє на основі статистичних методів визначити ступінь технологічності навчального процесу. Методика відповідає вимогам СТБ ISO 9001-2009 «Системи менеджменту якості» і дозволяє управляти ефективністю технологій навчання і контролю знань
Посилання
Брююль, А., Цефель, П. SPSS: искусство обработки информации. Анализ статистических данных и восстановление скрытых закономерностей / А. Брююль, П. Цефель. – DiaSoft. – 2005. – 603 с.
Downloads
Номер
Розділ
Статті