СТАТИСТИЧНИЙ ПІДХІД ДО ОЦІНКИ ТЕХНОЛОГІЧНОСТІ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

Автор(и)

  • І. І. Луханін кандидат технічних наук, доцент, завідувач кафедри загальнонаукових та гуманітарних дисциплін Гомельського філіалу Міжнародного університету «МИТСО»

DOI:

https://doi.org/10.18372/2411-264X.7.10244

Ключові слова:

технологічність освітнього процесу, освітня технологія, статистична значимість, управління якістю

Анотація

У статті розглянуто модель аналізу, що дозволяє на основі статистичних методів визначити ступінь технологічності навчального процесу. Методика відповідає вимогам СТБ ISO 9001-2009 «Системи менеджменту якості» і дозволяє управляти ефективністю технологій навчання і контролю знань

Посилання

Брююль, А., Цефель, П. SPSS: искусство обработки информации. Анализ статистических данных и восстановление скрытых закономерностей / А. Брююль, П. Цефель. – DiaSoft. – 2005. – 603 с.

Downloads

Номер

Розділ

Статті