ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА АЛЬТЕРНАТИВНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ В США

Автор(и)

  • Н. В. Пазюра доктор педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри авіаційної англійської мови Національного авіаційного університету

DOI:

https://doi.org/10.18372/2411-264X.7.10233

Ключові слова:

альтернативні програми, ментор, професійний розвиток, сертифікація, середня школа, учитель

Анотація

Стаття присвячена питанню підготовки учителів в США нетрадиційним шляхом - за допомогою альтернативних програм. Автор надає загальну характеристику таких програм: аналізує їх зміст, розглядає форми і методи підготовки «альтернативних» учителів середньої школи. Розкрита специфіка програм альтернативної підготовки - це спрямованість на потреби регіону (штату), в якому вони були запроваджені, скорочений термін навчання(від 1до 3 років), забезпечення учителів – новачків необхідним психолого-педагогічним супроводом у перший рік роботи учителя. У роботі проаналізовані вимоги до тих, хто бажає одержати професію учителя за нетрадиційними програмами, а також до менторів – досвідчених учителів, які надають необхідну психологічну підтримку та педагогічну підготовку на місце роботи. Увагу спрямовано і на аналіз ролі соціальних партнерів в організації та проведенні альтернативних програм. Зроблений висновок щодо важливості такого типу педагогічної підготовки для забезпечення необхідної кількості педагогічних працівників та підтримки високих стандартів освіти в США.

Посилання

D. Bell, P. Roach. Alternative Certification: Pathway to Success or Blind Alley to the Teacher Shortage. Paper presented at the American Teacher Educators Mid-America Conference (Kingston/Durant, OK, October 4–6, 1989). – 1989. – 12 p.

Innovation in education: Alternative routes to teacher certification. U.S. department of education, office of innovation and improvement. Washington, D.C., 2004. – 70 p.

N. Rubino, M. Soltys, G. Wright, R. Young. Alternative Teacher Certification: An Avenue for Quality and Diversity in Public Education. Wilmington College, 1994. – 35 p.

Transition to Teaching Grant Program; Notice of Final Priorities and Requirements and Notice Inviting Applications for New Awards for Fiscal Year (FY) 2004; DEPARTMENT OF EDUCATION Federal Register / Vol. 69, No. 84 / Friday, April 30, 2004. – 8 р.

M. Whiting, J. Klotz. Alternative Certification: It’s Alive, It’s Alive...But It May Not Be Well. 1999. – 10 p.

Downloads

Номер

Розділ

Статті