КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ ЯК УМОВА РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ САМОСВІДОМОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2411-264X.7.10229Ключові слова:
компетентністний підхід, самосвідомість, професійна самосвідомість, майбутні фахівціАнотація
У статті проведено аналіз наукової літератури з проблеми організації навчання на основі компетентністного підходу як умови розвитку професійної самосвідомості майбутніх фахівців. Також у статті визначені основні умови модернізації вищої освіти України. Визначені шляхи організації освітнього процесу на базі компетентністного підходу.
Посилання
Бех І. Д. Теоретико-прикладний сенс компетентнісного підходу в педагогіці / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія . – 2009. – № 2. – С. 26–31.
Глузман О. В. Базові компетентності: сутність та значення в життєвому успіху особистості / О. В. Глузман // Педагогіка і психологія. – 2009. – № 2. – С. 51–10.
Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи : [бібліотека з освітньої політики / під. заг. ред. О. В. Овчарук]. – К. : К.І.С., 2004. – 112 с.
Луговий В. І. Європейська концепція компетентнісного підходу у вищій школі та проблеми її реалізації в Україні / В. І. Луговий // Реалізація європейського досвіду компетентнісного підходу у вищій школі України : мат-ли метод. семінару. – К. : Педагогічна думка, 2009. – С. 5–17.
Луговий В. І. Інформація, інформаційне суспільство та інформаційна роль освіти (теоретико-методологічний погляд) / В. І. Луговий // Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова / Тенденції розвитку сучасної української освіти: філософія освітньої стратегії, 2007. – Вип. 11. –
С. 55–60.
Ожегов С. И. Толковый словарь русского языка: 80 000 слов и фразеологических выражений / С. И. Ожегов, Н. Ю. Шведов / Российская академия наук. Институт русского языка
им. В.В. Виноградова. – 4-е изд., дополненное. – М. : Азбуковник, 1999. – 944 с.
Пометун О. І. Теорія і практика послідовної реалізації компетентнісного підходу в досвіді зарубіжних країн / О. І. Пометун // Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи: Бібліотека з освітньої політики / [за заг. ред. О. В. Овчарук]. – К. : К.І.С., 2004. – С. 16–25.
Современный словарь иностранных слов. – 3-е изд. – М. : Русский язык, 2000. – 740 с.
Спиркин А. Г. Основы философии: Учебное пособие для вузов / А.Г. Спиркин . – М. : Политиздат, 1988. – 592с.
Философский энциклопедический словар. – М. : Российская энциклопедия, 2003. – 836.
Хуторской А. Ключевые компетенции как компонент личностно-ориентированной парадигмы образования / А. Хуторской // Народное образование. – 2003. – № 2. – С. 58–64.