ПРО ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ІГОР НА ЗАНЯТТЯХ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2411-264X.7.10227Ключові слова:
вивчення англійської мови, викладання англійської мови, комп’ютерні ігри, методи використання комп’ютерних ігор, нетрадиційні методики вивчення іноземної мовиАнотація
Стаття присвячена дослідженню ефективності використання комп’ютерних ігор на заняттях з англійської мови зі студентами. Перелічені причини зміни ставлення до комп’ютерних ігор, виділені переваги їх використання у навчанні, проаналізовані результати використання ігор під час занять з іноземної мови; також описані методи використання окремих комп’ютерних ігор на заняттях з англійської мови. Аналіз проблеми показав, що, враховуючи зацікавленість сучасних студентів цифровими технологіями, безпосереднє використання окремих частин або рівнів комп’ютерних ігор (або їх опосередковане використання через виконання завдань, пов’язаних з обговоренням чи описом головних героїв, сюжетів та правил улюблених ігор) на заняттях з англійської мови є доцільним, оскільки це допоможе залучити до навчання всіх студентів, підвищити їх мотивацію до вивчення мови та її практичного використання.
Посилання
De Haan J. Teaching and learning English through digital game projects [Electronic Resource] : – Mode of access: URL: http://www.digitalcultureandeducation.com/uncategorized/ dce1046_dehaan_2011_html/. – Title from the screen.
Felicia P. Digital games in schools : A handbook for teachers / P. Felicia. – Brussels : European Schoolnet EUN Partnership AISBL, 2009. – 46 p.
Stanley G. Engaging the gaming generation / G. Stanley // English teaching professional. – 2011. – № 76. – P. 4–7.
Исайкина М. А. Компьютерные игры как средство формирования иноязычной речевой деятельности младших школьников [Текст] : автореф. дис. … канд. пед. наук : 13.00.01 / Исайкина Мария Александровна : Сарат. гос. ун-т им. В. Г. Чернышевского. – Саратов, 2004. – 22 с.