ПРОЦЕСУАЛЬНО-ФУНКЦІОНАЛЬНА МОДЕЛЬ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З РАДІОТЕХНІКИ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2411-264X.7.10223Ключові слова:
інформаційна компетентність, компоненти моделі інформаційної компетентності, майбутні радіотехніки, система освіти в технічному університетіАнотація
У статті розглядається процесуально-функціональна модель формування інформаційної компетентності майбутніх фахівців радіотехніків в технічному університеті. Виділено структурні та функціональні складові моделі, умови та етапи формування професійної компетентності майбутніх радіотехніків.
Посилання
Баловсяк Н. В. Формування інформаційної компетентності майбутнього економіста в процесі професійної підготовки : дис. канд. пед. наук : 13.00.04 / Баловсяк Надія Василівна ; Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України. – К., 2006. – 334 с.
Жарова О. В. Проблеми освіти / О. В. Жарова//Технологія підготовки майбутніх радіотехніків у технічному університеті: Збірник наукових праць. Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України, – Вип. 80. Елітний менеджер: технологія підготовки в системі національної освіти – К., 2014. –С. 19–22.
Жарова О. В. Наукові записки Вінницького Державного педагогічного університету
ім. М. Коцюбинського / О. В. Жарова// Проблеми формування інформаційної компетентності майбутніх фахівців радіотехніків у технічних університетах. Серія: Педагогіка і психологія: Зб.наук. праць. – Вип. 42 / Редкол.: В. І. Шахов (голова) та ін. – Вінниця : Нілан ЛТД, 2014. – С. 107–110.
Нечаев Н. В. Деятельностный подход как основа системного построения модели специалиста // Содержание подготовки специалистов с высшим и средним специальным образованием. Сборник научных трудов / НИИ Проблем высшей школы – М., 1988. – С. 7–20.
Освітньо-кваліфікаційна характеристика підготовки бакалавра за галуззю знань 0509 «Радіотехніка, радіоелектронні апарати та зв’язок», напрям підготовки 6.050901 «Радіотехніка». Затверджено заступником Міністра освіти і науки України 17 квітня 2009 р.