ВИРОБНИЧА ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ЯК КЛЮЧОВА УМОВА ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ

Автор(и)

  • І. П. Єрмакова кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри методики викладання суспільствознавчих дисциплін Навчально-наукового інституту історії, політології та права Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського

DOI:

https://doi.org/10.18372/2411-264X.7.10222

Ключові слова:

виробнича педагогічна практика, майбутній вчитель історії, методичний супровід, професійне самовизначення

Анотація

Стаття присвячена аналізу ролі виробничої педагогічної практики у професійному становленні майбутнього вчителя історії. Розкрито мету та завдання виробничої педагогічної практики у системі підготовки майбутнього педагога-історика. На основі спостереження під час практики та аналізу результатів анкетування студентів після проходження ними педагогічної практики, охарактеризовано стан здійснення практичної підготовки майбутнього вчителя історії (на прикладі спеціальності «6.020302. Історія*» Навчально-наукового інституту історії, політології та права Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського). Визначено суперечності та недоліки в організації та проведенні виробничої педагогічної практики на базі загальноосвітніх навчальних закладів та окреслено шляхи їх подолання. Виявлено роль методичного забезпечення та супроводу практичної підготовки з боку викладачів вищого навчального закладу та керівника педагогічної практики.

Посилання

Боднарук І. М. Педагогічні умови оптимізації методичної підготовки майбутніх вчителів музики в процесі педагогічної практики: автореф. дис... канд. пед. наук: спец. 13.00.02 «Теорія та методика навчання музики і музичного виховання» / І. М. Бондарук. – К., 2006. – 19 с.

Дацько Ю. Роль педагогічної практики у професійній підготовці майбутнього вчителя іноземної мови /Юлія Дацько // Вісник Львівського університету. Серія іноземні мови. – 2009. – Вип. 16. – С. 199 – 206.

Навчальний план підготовки здобувачів вищої освіти з галузі знань «0203. Гуманітарні науки» за напрямом «Історія*» спеціальністю «6.020302. Історія*». – Миколаїв, 2010.

Положення про проведення практики студентів спеціальності «6.020302. Істоіря*» / розробник: Єрмакова І. П. – Миколаїв: МНУ імені В. О. Сухомлинського, 2015. – 6.с.

Робоча програма виробничої педагогічної практики для студентів за напрямом підготовки «Історія*», спеціальністю 6.020302. Історія* / розробник: Єрмакова І. П. – Миколаїв: МНУ імені

В. О. Сухомлинського, 2015. – 22 с.

Downloads

Номер

Розділ

Статті