ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНА АПРОКСИМАЦІЙНА МОДЕЛЬ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ АВІАЦІЙНОГО ПРОФІЛЮ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2411-264X.6.10216Ключові слова:
особистісно-орієнтований, контекстно-компетентнісний підхід, особистісні переваги, індивідуальні здібностіАнотація
У статті розглядаються теоретичні та методичні засади створення апроксимаційної особистісно-орієнтованої математичної моделі навчальної діяльності фахівців авіаційного профілю, що базуються на особистісних перевагах особистості. Дана модель передбачає максимальне розкриття індивідуальних здібностей особистості, врахування унікальних особливостей психіки суб’єктів освітнього процесу та підготовку майбутніх фахівців з урахуванням контекстно - компетентнісних підходів.
Посилання
Навроцький А. И. Болонский процесс и иновациаонное развитие высшей школы Украины // Вісн. Харк. нац. ун-ту ім. В. Н.Каразіна – 2006. N 652. сер. Социология. – С. 128 – 132.
Вища освіта України і Болонський процес: Навчальний посібник. – Київ-Тернопіль: ТНПУ, 2004. – 286 с.
Исследования в общей теории систем. Сб. пер. - М.: Прогресс, 1969. – 200 с.
Кофф Г. Л. Комплексный мониторинг и практика. АН СССР. М., 1991. – С.11 – 13.
Хайкин С., Нейронные сети. Парный курс. 2-е издание. – М.: «Вильямс». 2006. – 1104 с.