МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ІНЖЕНЕРІВ В ТЕХНІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТАХ

Автор(и)

  • А. М. Кокарєва кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та психології професійної освіти Гуманітарного інституту Національного авіаційного університету

DOI:

https://doi.org/10.18372/2411-264X.6.10202

Ключові слова:

методологія, професійна підготовка, майбутній інженер, система освіти, технічний університет, підходи, принципи

Анотація

У статті висвітлюються методологічні засади професійної підготовки інженерів. Обґрунтовано основні ідеї, підходи та принципи професійної підготовки майбутніх інженерів в технічних університетах.

Посилання

Батышев С. Я. Профессиональная педагогика / С. Я. Батышев – [2- е изд. перераб. и доп.]. – М. : Профессиональное образование, 1999. – 904 с.

Гончаренко С.У. Український педагогічний словник/с.у.Гончаренко.-К.:Либідь,1997.-336 с.

Дерев’янко О.В. Теоретико-методологічні підходи до формування професійної самоактуалізації майбутніх інженерів-механіків / О.В. Дерев’янко//. В Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. – 2015. – Вип. 1. = Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Vnadps_2015_1_4.pdf

Игнатова В. А. Педагогические аспекты синергетики / В. А. Игнатова // Педагогика. – 2001. – № 8. – С. 26-31.

Кремень В. Г. Освіта і наука України: шляхи модернізації (Факти, роздуми, ерспективи) / В. Г. Кремень. – К.: Грамота, 2003. – 216 с.

Поплавська М.В. Теоретична модель формування готовності майбутніх інженерів до професійно-особистісного саморозвитку / Поплавська М.В. // Збірник наукових праць Проблеми інженерно-педагогічної освіти. 2013. № 40-41 с. 298-305

Downloads

Номер

Розділ

Статті