ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МЕНЕДЖЕРІВ-СТЮАРДІВ «ДОНБАС АРЕНИ»

Автор(и)

  • Н. В. Іваненко викладач кафедри спортивної підготовки Гуманітарного інституту Національного авіаційного університету
  • Н. А. Орленко кандидат педагогічних наук, доцент кафедри спортивної підготовки Гуманітарного інституту Національного авіаційного університету

DOI:

https://doi.org/10.18372/2411-264X.6.10200

Ключові слова:

менеджери стюарди, умови, професійна діяльність, підготовка

Анотація

У статті розглянута система професійної підготовки менеджерів-стюардів на “Донбас Арені” за допомогою створення відповідних умов. Були визначені рівні сформованості готовності до професійної діяльності менеджерів-стюардів «Донбас Арени» за об’єктивними та суб’єктивними критеріями.

Посилання

Богданова І. М. Модульне навчання. / І. М. Богданова. – Одеса: ПБПУ ім. К. Д. Ушинського, 2001. – 357с.

Педагогика: педагогические теории, системы, технологии /Под ред. С. А.Смирнова. – М.: Изд.центр “Академия”, 2000. – 512с.

Семенюк.Т. Зарубіжні версії програмово-методичного забезпечення модульного навчання //Неперервна професійна освіта: теорія і практика. Науково-методичний журнал. – 2002. – №2(6). – С.169-177.

Столяренко Л. Д. Основы психологии. – Ростов н/Д: Феникс, 2001. – 672 с.

Фурман А. В., Гуменюк О. Є. Міні-модуль у навчанні: складники і обґрунтування // Педагогіка і психологія. – 1998. – N2. – С.96-108.

Downloads

Номер

Розділ

Статті