ПРАКТИЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ОПТИМІЗАЦІЇ ТА ІНТЕНСИФІКАЦІЇ КОМУНІКАТИВНОГО ДИДАКТИЧНОГО ПРОЦЕСУ

Автор(и)

  • Н. Б. Булгакова доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри педагогіки та психології професійної освіти Гуманітарного інституту Національного авіаційного університет
  • Н. М. Василишина кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри іноземних мов Інституту міжнародних відносин Національного авіаційного університет

DOI:

https://doi.org/10.18372/2411-264X.6.10187

Ключові слова:

технологія навчання, тренінг, педагогічні інновації, креативність, cенситивність, комунікативність, психогімнастичні вправи, сторітеллінг, модернізована методика, етапи

Анотація

Стаття присвячена проблемі інтенсифікації та удосконалення процесу професійної підготовки фахівців засобом впровадження інноваційних технологій у навчальному процесі.Зокрема акцентується увага на теоретичному та практичному обґрунтуванні однієї найбільш ефективної комунікативної технології такої, як тренінг та розгляді модернізованої методики.

Посилання

Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології. Навчальний посібник / І. М. Дичківська. – К.: Академвидав, 2004. – 351 с.

Енциклопедія освіти / Акад. пед. наук України; [гол. ред. В. Г. Кремень]. – К.: Юрінком Інтер, 2008. – 1040 с.

Кіяшко О. О. Інноваційні педагогічні технології підготовки молодших спеціалістів у вищих навчальних закладах I-II рівнів акредитації : дис. канд. пед. наук: 13.00.04 / Кіяшко Олександр Олександрович. – Луганськ, 2001. – 262 с.

Новікова Л. М. Тренінг як засіб активізації навчання у вищій школі. / Науково-методичний посібник. - Павлоград: ЗДІЕУ, 2008. – 110 с.

Downloads

Номер

Розділ

Статті