ПРАКТИЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ОПТИМІЗАЦІЇ ТА ІНТЕНСИФІКАЦІЇ КОМУНІКАТИВНОГО ДИДАКТИЧНОГО ПРОЦЕСУ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2411-264X.6.10187Ключові слова:
технологія навчання, тренінг, педагогічні інновації, креативність, cенситивність, комунікативність, психогімнастичні вправи, сторітеллінг, модернізована методика, етапиАнотація
Стаття присвячена проблемі інтенсифікації та удосконалення процесу професійної підготовки фахівців засобом впровадження інноваційних технологій у навчальному процесі.Зокрема акцентується увага на теоретичному та практичному обґрунтуванні однієї найбільш ефективної комунікативної технології такої, як тренінг та розгляді модернізованої методики.Посилання
Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології. Навчальний посібник / І. М. Дичківська. – К.: Академвидав, 2004. – 351 с.
Енциклопедія освіти / Акад. пед. наук України; [гол. ред. В. Г. Кремень]. – К.: Юрінком Інтер, 2008. – 1040 с.
Кіяшко О. О. Інноваційні педагогічні технології підготовки молодших спеціалістів у вищих навчальних закладах I-II рівнів акредитації : дис. канд. пед. наук: 13.00.04 / Кіяшко Олександр Олександрович. – Луганськ, 2001. – 262 с.
Новікова Л. М. Тренінг як засіб активізації навчання у вищій школі. / Науково-методичний посібник. - Павлоград: ЗДІЕУ, 2008. – 110 с.
Downloads
Номер
Розділ
Статті