РЕГІОНАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ ПІДГОТОВЧИХ ФАКУЛЬТЕТІВ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2411-264X.5.10166Ключові слова:
іноземні студенти, національно-психологічні особливості, пропедевтична підготовка студентів-іноземцівАнотація
У статті розкрито основні регіонально-психологічні особливості представників деяких регіонів світу і наголошено на важливості їх урахування у процесі пропедевтичної підготовки в університеті.
Посилання
Арсеньев Д. Г., Зинковский А. В., Иванова М. А. Социально-психологические и физиологические проблемы адаптации иностранных студентов. СПб. : Изд-во СПбГПУ, 2003. –160 с.
Булгакова Н. Б. Система пропедевтичної підготовки іноземних громадян з природничих дисциплін у технічному університеті: дис… д-ра пед. наук : 13.00.04 / Булгакова Наталія Борисівна. – Київ, 2002. – 446 с.
Гаранина О. Д. Гуманитарные науки как основа формирования этнической идентичности иностранных студентов в российском вузе // Научный вестник МГТУ ГА № 67 серия Общество, экономика, образование. – М., 2003. – 172 с.
Довгодько Т. І. Розвиток системи підготовки іноземних студентів в Україні / Т. І. Довгодько // Вища освіта України. – 2012, № 3 (дод. 2). Т. 2. – С. 102–104.
Иванова М. А. Социально-психологическая адаптация иностранных студентов к высшей школе России: дис… д-ра психолог. наук: 19.00.05 / Иванова Маргарита Александровна. – СПб, 2001. – 353 с.
Крысько В. Г. Этнпсихология и межнациональные отношения. Курс лекций. – М. : Изд-во «Экзамен», 2002. – 448 с.
Cattell R. B. Structured personality learning theory. – New York: Praeger, 1983.