КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ СФОРМУВАНОСТІ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДО ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2411-264X.5.10164Ключові слова:
готовність, інтерактивні технології, критерії, показники, рівні готовності, соціальний працівникАнотація
Стаття присвячена актуальній проблемі підготовки майбутніх соціальних працівників, професійний рівень яких повинен відповідати вимогам сьогодення. У роботі розкрито суть змісту готовності майбутніх соціальних працівників до використання інтерактивних технологій у професійній діяльності, обґрунтовані критерії, показники та рівні сформованості означуваної готовності.
Посилання
Батаршев А. В. Диагностика профессионально важных качеств / А. В. Батаршев, И. Ю. Алексеева, Е. В. Майорова. − СПб. : Питер, 2007. − 192 с.
Діденко О. В. Критерії, показники та рівні сформованості творчості як професійної якості у майбутніх офіцерів-прикордонників / О. В. Діденко // Вища освіта України. – 2007. – С. 218–223. – (Темат. вип. «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору :
моніторинг якості освіти» ; дод. 3, т. 7).
Пометун О. І. Теорія та практика послідовної реалізації компетентісного підходу в досвіді зарубіжних країн // Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи: Бібліотека з освітньої політики / Під заг. ред. О. В. Овчарук. – К. : «К.І.С.», 2004. – 112 с.
Словник-довідник з професійної педагогіки / [за ред. А. В. Семенової]. –Одеса : Пальміра, 2006. – 364 с.