ЗМІСТ НАВЧАННЯ АНГЛОМОВНОГО ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОГО ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2411-264X.5.10162Ключові слова:
компетентність, зміст навчання, англомовне професійно орієнтоване діалогічне мовлення, студенти медичних спеціальностейАнотація
У статті розглядається проблема формування англомовної професійно орієнтованої компетентності студентів медичних спеціальностей та виділені її основні компоненти. Метою статті є уточнення та конкретизація компонентного складу змісту навчання англомовного професійно орієнтованого діалогічного мовлення у медичних вищих навчальних закладах. На основі аналізу фахових джерел були визначені складники змісту навчання англомовного професійно орієнтованого діалогічного мовлення студентів медичних спеціальностей.
Посилання
Гальскова Н. Д. Современная методика обучения иностранным языкам: пособие для учителя / Н. Д. Гальскова. – М. : АРКТИ, 2000. – 165 с.
Колесникова И. Л. Англо-русский терминологический справочник по методике преподавания иностранных языков / И. Л. Колесникова, О. А. Долгина. – СПб .: Блиц, 2001. – 223 с.
Котлярова Л. Б. Методика обучения устному профессиональному общению на основе имитационно-ролевых игр в неязыковом вузе (англ. яз., юридич. факультет ун-та.) : дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 / Котлярова Луиза Болеславовна. – Одесса, 1990. – 230 с.
Максименко Л. О. Зміст навчання професійно спрямованого діалогічного мовлення майбутніх менеджерів невиробничої сфери / Л. О. Максименко // Вісник Київського національного лінгвістичного університету. – 2010. – № 17. – С. 32–40.
Методика викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах: підруч. для студентів вищих навч. закл. / О. Б. Бігич, С. В. Гапонова, Г. А. Гринюк та ін.; авт. кол. С. Ю. Ніколаєва. – 2-е вид. – К. : Ленвіт, 2002. – 328 с.
Програма з англійської мови для професійного спілкування / [колектив авторів: Г. Є. Бакаєва,
О. А. Борисенко, І. І. Зуєнок та ін.]. – К. : Ленвіт, 2005. – 119 с.
Скалкин В. Л. Обучение диалогической речи (на материале англ. языка): [пособ. для учит.] / В. Л. Скалкин. – К. : Рад. Школа, 1989. – 158 с.
Складові галузевих стандартів вищої освіти напряму підготовки 1101 «Медицина» освітньо-кваліфікаційного рівня «спеціаліст» за спеціальностями 7.1101.01 «Лікувальна справа», 7.1101.04 «Педіатрія», 7.1101.05 «Медико-профілактична справа». – К., 2003. – 405 c.
Тарнопольський О. Б. Методика навчання іншомовної мовленнєвої діяльності у вищому мовному закладі освіти: навчальний посібник/ О. Б.Тарнопольський. – К. : Фірма «ІНКОС», 2006.– 248 с.