ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ СПЕЦІАЛІСТІВ ЕКОНОМІЧНОГО ПРОФІЛЮ У ВНЗ І-ІІ РІВНЯ АКРЕДИТАЦІЇ

Автор(и)

  • Л. А. Гаврутенко викладач Промислово-економічного коледжу Національного авіаційного університету

DOI:

https://doi.org/10.18372/2411-264X.5.10160

Ключові слова:

економічний профіль, молодший спеціаліст, організаційно-педагогічні умови

Анотація

У статті визначено роль основних дефініцій, які впливають на формування готовності до професійної діяльності майбутніх спеціалістів економічного профілю, уточнено понятійно-категоріальний апарат проведеного дослідження. Розглянуто погляди сучасних дослідників щодо педагогічних та організаційно-педагогічних умов щодо підготовки студентів у навчальних процесах різних ВНЗ. Визначено та розкрито організаційно-педагогічні умови формування професійних умінь майбутніх молодших спеціалістів економічного профілю ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації в процесі вивчення фахових дисциплін, що сприятимуть її ефективності професійної діяльності.

Посилання

Андреев В. И. Саморавитие творческой конкурентоспособности личности / В. И. Андреев. − Казань, 1992. – 207 с.

Ашеров А. Т., Логвіненко В. Г. Методи і моделі оцінки педагогічного впливу на розвиток пізнавальної самостійності студентів / Українська інженерно-педагогічна академія. – Х. : УІПА, 2005. – 164 с.

Высоцкий С. В. Структура психолого-педагогических условий формирования поисково-творческой направленности личности в процессе обучения // Науковий вісник Південноукраїнського державного університету ім. К. Д. Ушинського: Збірник наукових праць. – Одеса, 1999. – Вип. 8–9. –90-94 с.

Житник Н. В. Організаційно-педагогічні умови підготовки бакалаврів економіки у коледжі

ІІ рівня акредитації: дис. ... кандидата пед. наук : 13.00.04 / Житник Ніна Василівна. – Кривий Ріг, 2001. – 223 с.

Зінченко В. О. Формування професійної спрямованості студентів економічних спеціальностей на початковому етапі навчання : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / В. О. Зінченко. – Луганськ, 2008. – 20 с.

Зубко А. М. Організаційно-педагогічні умови удосконалення навчального процесу в системі підвищення кваліфікації педагогічних кадрів : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. – 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / А. М. Зубко. – Київ, 2002. – 22 с.

Іванченко Є. А. Формування професійної мобільності майбутніх економістів у процесі навчання у вищих навчальних закладах: дис. ... кандидата пед. наук : 13.00.04 / Є. А. Іванченко. – О., 2005.

Манько, В. М. Дидактичні умови формування у студентів професійно-пізнавального інтересу до спеціальних дисциплін / В. М. Манько // Соціалізація особистості: зб. наук. пр. Національного педагогічного університету ім. М. Драгоманова. – К. : Логос, 2000. – Вип. 2. – 153–161 с.

Організація самостійної роботи студентів в умовах інтенсифікації навчання : навч. посіб. / [А. М. Алексюк, А. А. Аюрзанайн, П. І. Підкасистий, В. А. Козаков та ін.]. – К. : ІСДО, 1993. – 336 с.

Перспективи розвитку коледжів і технікумів [Електронний ресурс] / Доповідь Заступника Міністра освіти і науки на нараді голів Рад директорів вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації України. – Режим доступу : http://www.mon.gov.ua.

Полонский В. М. Словарь по образованию и педагогике / В. М. Полонский. – М. : Высш. шк., 2004. – 512 с.

Стасюк В. Д. Педагогічні умови професійної підготовки майбутніх економістів у комплексі «школа – вищий заклад освіти»: дис. … кандидата пед. наук : 13.00.04 / В. Д. Стасюк. – Одеса, 2003.

Федорова, О. Ф. Некоторые вопросы активизации учащихся в процессе теоретического и производственного обучения / О. Ф. Федорова. – М. : Высшая школа, 1970. – 301 с.

Філософський словник / за ред. В. І. Шинкарука. – К. : Головна редакція Української радянської енциклопедії, 1986. – 768 с.

Фіцула М.М. Педагогіка: [навч. посіб. для студ. вищ. пед. закладів освіти] / М. М. Фіцула. – К. : Академія, 2000. – 544 с.

Чижевський Б. Г. Організаційно-педагогічні умови становлення ліцеїв в Україні /

Б. Г. Чижевський. – К. : Інститут педагогіки АПН України, 1996. – 249 с.

Downloads

Номер

Розділ

Статті