ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРА З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В УНІВЕРСИТЕТАХ ШВЕЙЦАРСЬКОЇ КОНФЕДЕРАЦІЇ

Автор(и)

  • А. А. Заслужена викладач кафедри іноземних мов та прикладної лінгвістики Національного авіаційного універси-тету

DOI:

https://doi.org/10.18372/2411-264X.5.10154

Ключові слова:

контент-аналіз, магістр з англійської мови, проблемне навчання, форми організації навчальної діяльності, Швейцарська Конфедерація

Анотація

Стаття присвячена контекст-аналізу підготовки магістрів з англійської мови в університетах Швейцарської Конфедерації. Визначено особливості фахового призначення випускника магістратури швейцарських університетів. Встановлено можливість вибору студентами здійснення їхнього навчання в магістратурі за обраною спеціалізацією (англійська лінгвістика або англійська література). З’ясовано, що у процесі підготовки данного магістра увага акцентується на проблемному навчанні, яке сприяє сформованості самостійного аналітичного та творчого мислення через регулярну активну участь студента. Розкрито форми організації їхнньої навчальної діяльності: лекції, семінари, симпозіуми, практикуми через які виробляються уміння й навички практичного застосування конкретних знань і поступово формується особа магістранта як риторична особистість.

Посилання

Базуріна В. М. Професійна підготовка майбутніх учителів іноземних мов у Великій Британії : дис. канд. пед. наук : 13.00.01 / В. М. Базуріна. – Житомир, 2006. – 238 с.

Жижко О. А. Професійна підготовка вчителів іноземних мов у вищих навчальних закладах Мексики: дис. канд. пед. наук : 13.00.04 / О. А. Жижко. − К., 2007. − 244 с.

Озерська О. Ю. Професійна підготовка вчителів у вищих навчальних закладах Японії : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 / О. Ю. Озерська. – Х., 2006. – 22 с.

Черній Л. В. Запозичення позитивного досвіду підготовки вчителів іноземної мови у США та його адаптація до вітчизняних вимог / Л. В. Черній // Гуманізація навчально-виховного процесу : збірник наукових праць / За заг. ред. проф. В. І. Сипченка. − Вип. L. − Ч. І. − Слов’янськ : СДПУ, 2010. − С. 163–171.

Леврінц М. І. Формування мотивації до професійної педагогічної діяльності майбутніх фахівців іноземних мов в Угорщині : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: 13.00.04 / М. І. Леврінц. – Тернопіль, 2011. – 22 с.

Гринюк С. П. Професійна підготовка майбутніх вчителів іноземних мов в університетах Фінляндії: дис. канд. пед. наук : 13.00.04 / С. П. Гринюк. − К., 2012. − 227 с.

Study Programmes in English – інтернет-ресурс – режим доступу: http://www.crus.ch/information- programme/studieren-in-der-schweiz/studienangebote/study-programmes-in-english.html#c10230

Навчальні плани підготовки бакалаврів та магістрів з англійської мови Бернського Університету – Інтернет-ресурс – режим доступу: http://www.ens.unibe.ch/content/index_eng.html

Downloads

Номер

Розділ

Статті