ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ЕКОЛОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ (ЧАСТИНА 1)
DOI:
https://doi.org/10.18372/2411-264X.5.10153Ключові слова:
сталий розвиток, освіта для сталого розвитку, екологічна освіта, екологічна підготовка студентів ВНЗАнотація
Проблема екологічної освіти нині вийшла за національні межі і набула міжнародного значення. Досвід західних держав у впровадженні екологізації навчання передує національним заходам на 25 – 30 років, тому, разом з переходом на принципи Болонського процесу у вищій школі, вітчизняна система освіти мала б прийняти позитивні елементи екологізації дисциплін, напрямів підготовки фахівців, викладачів, учителів та широкої громадськості
Посилання
Deryabo S. D. Methods of diagnosis and correction of environmental education / S.D. Deryabo, V.A. Yasvin. – M. : [without publishing], 1995. – 128 p.
Kremeny V. G. Philosophy of National Idea. People. Education. Society. / V. G. Kremeny. – К. : Gramota, 2007. – 576 p.
Conceptual foundations of spiritual development in the XXI Century: Materials of All-Ukrainian Scientific Conference April 14, 2006, Kyiv. – K. : Osnova, 2006. – 223 p.
Moiseyev N. N. Ecology and Education / N.N. Moiseev. – M. : [without publishing], 1996. – 141 p.
Saienko T. V. Environmental Education in Ukraine – Achievements and Prospects / T. V. Saienko // Ecological Bulletin: popular science environmental magazine, 2004. – № 5. – P. 20–24.
Saienko T. V. Absolutely impersonal and calmly: psychological aphorisms, instruction, suggestions / T. V. Saenko. – K. : [without publishing], 2000. – 73 p.
Hryhoriy Skovoroda. Works: in two volumes / G.S. Skovoroda. – K. : [without publishing], 1994. – Vol. 1. – P. 52–67.