ІНФОРМАЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНІХ РАДІОІНЖЕНЕР У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2411-264X.5.10151Ключові слова:
вища освіта, інформаційна компетентність, технічні університети, інформаційні технологіїАнотація
Розглянуто проблему інформаційної компетентності майбутніх радіотехніків у технічному університеті. Охарактеризовано основні елементи інформаційної компетенції, як досвід роботи із самою інформацією, а не з її засобами, вмінням критично сприймати засоби інформації, вишукувати саму інформацію, диференційовано оцінювати, робити вибір і самостійно її обробляти. В результаті в навчальному процесі повинні бути сформовані ключові компетенції, що входять до складу інформаційної компетентності майбутнього радіотехніка
Посилання
Балакірова С. Ю., Павленко В. В. Інформаційна компетентність управлінця в контексті «культури реальної віртуальності» / Ю. С. Балакірова, В. В. Павленко // Вісник НТУУ «КПІ». Філософія. Психологія. Педагогіка. – 2012. – Вип. 1. – С. 7–10.
Баловсяк Н. В. Формування інформаційної компетентності майбутнього економіста в процесі професійної підготовки : дис. канд. пед. наук : 13.00.04 / Баловсяк Надія Василівна / Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України. – К., 2006. – 334 с.
Бойцова О. М. Структура інформаційної компетентності та її аналіз для процесу професійної підготовки [Електронний ресурс] / О. М. Бойцова. – Режим доступу: http://archive.nbuv.gov.ua/portal/ /soc _gum/Npdntu _pps/2011 9/boytsova.pdf. – Заголовок з екрану.
Зимняя И. А. Ключевые компетенции – новая парадигма результата образования / И. А. Зимняя // Высшее образование сегодня. – 2003. – № 5. – С. 34-42.
Кисла І. Г. Підходи до формування інформаційної компетентності вчителя загальноосвітнього навчального закладу / І. Г. Кисла // Інформаційні технології в освіті. – 2008. – № 2. – С. 110–113.
Клімушин П. С. Кваліфікаційні вимоги інформаційної компетентності державних службовців / П. С. Клімушин // Теорія та практика державного управління. – 2011. – Вип. 2 (33). – С. 1–6.
Культурология. XX век. Энциклопедия. Т.1. – СПб. : Университетская книга, 1998. – C. 135.
Матвієнко О. В. Основи менеджменту інформаційних систем : навч. посіб. / О. В. Матвієнко, Н. М. Цивін. – [вид. 2-ге, перероб. та доп.]. – К. : Центр навч. літ., 2005. – 176 с.
Миронова О. І. Формування інформаційної компетентності студентів як умова ефективного здійснення інформаційної діяльності / О. І. Миронова // Вісник ЛНУ ім. Тараса Шевченка. – 2010. – № 17 (204). – С. 165–175.
Тришина С. В. Информационная компетентность специалиста в системе дополнительного профессионального образования [Електронний ресурс] / С. В. Тришина, А. В. Хуторской // Интернет-журнал «Эйдос». – 2004. – Режим доступу: http: // www.eidos.ru/journal/2004/0622-09.htm. – Заголовок з екрану.
Хуторский А. Ключевые компетенции как компонент личностно ориентированной парадигмы образования / А. Хуторский // Народное образование. – 2003. – № 2. – С. 58–64.
Ткаченко А. Л., Нестерова Л. Н. Информационная культура будущих инженеров // Высшее образование в России. – 2003. – № 1 – С. 153–158.
Красниченко А. М., Ермолович Е. В. Информационно-коммуникационные технологии в управлении самостоятельной учебной деятельностью студентов // Информатика и образование. – 2005. – № 2. – С. 102–105.
Назаренко М. М. Формирование информационной культуры – необходимая составляющая профессиональной подготовки педагогов-психологов - [Електронний ресурс] - Електрон. дан. –
Материалы конференции «Информационные технологии в образовании-2003» – Режим доступу: http://ito.edu.ru/2003/II/3/II-3-2517.html. – Загол. з екрану. – Мова рос.
Недбай В. В. Проектная методика как фактор развития информационной компетентнции школьника на уроке иностранного языка в средней школе - [Електронний ресурс] - Електрон. дан. – Всероссийский августовский педсовет, 2001. – Режим доступу: http://2001.pedsovet.alledu.ru/news.php?n=311&c=42. – Загол. з екрану. – Мова рос.
Жилкин В. В. Проблемы освоения современной информационной культуры // Педагогическая информатика. – 2003. – № 3. – С. 3–8.