КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПРАЦІВНИКІВ ПРАВООХОРОННИХ ОРГАНІВ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2411-264X.4.10150Ключові слова:
професійна підготовка, професійна освіта, формування особистості, комунікативні технології, інформаційні технологіїАнотація
У статті розглянуто стратегії професійної підготовки спеціалістів у вищих спеціальних навчальних закладах; дано характеристики нової системи неперервної освіти; визначено теоретичні основи створення проектно-творчої моделі професійної освіти.
Посилання
Закон України „Про вищу освіту” // Освіта. - 20-27 лютого 2002 року.
Наказ МВС України „Про організацію професійної підготовки осіб рядового і начальницького складу ОВС України". - №1444 від 25.12.2003.
Вітвицька С.С. Основи педагогіки вищої школи: Методичний посібник для студентів магістратури. - Київ: Центр навчальної літератури, 2003. - 316 с.
Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників органів ВС України. - Київ: НАВС України, 2001.
Журавський В.С. Болонський процес: головні принципи входження в Європейський простір вищої освіти. - 2003. - 200 с.
Корнійчук А.В. Основні напрями впровадження міжнародного досвіду кадрового забезпечення управління в діяльності органів внутрішніх справ України: Магістерська робота / Україна МВС, НАВС. - К., 1999 - 91с.