ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ЕКОНОМІЧНОЇ ГАЛУЗІ В СИСТЕМІ НАСТУПНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2411-264X.4.10147Ключові слова:
генералізація, комплексність, наступність, оптимізація, універсальністьАнотація
Аналізуючи думки та визначення попередників та результати власної роботи, автор бачить вирішення проблематики наступності: має бути сформоване єдине інформаційно-методичне середовище наступності, на основі якого користуючись інструментарієм має вибудовуватися концепція освіти та конкретні освітні процесиПосилання
Левочко М.Т. Педагогічне значення та ознаки наступності в підготовці майбутніх фахівців у ВНЗ /М.Т.Левочко// Бухгалтерський облік, аналіз та аудит: проблеми теорії, методології, організації:[збірник наукових праць]. Випуск 2 /Держ. ком. статистики, обліку та аудиту: Ред. кол: І.І. Пилипенко (гол. ред.) та ін.- Київ, 2008.: ДП “Інформаційно - аналітичне агентство”. - С.37-41.
Левочко М.Т. Аналіз безперервної економічної освіти у ВНЗ- IV рівнів акредитації /М.Т. Левочко//Розвиток системи обліку, аналізу та аудиту в Україні: теорія, методологія, організація: [збірник наукових праць]. Випуск 3/Держ. ком. стат. України. Ред. кол.: І.І. Пилипенко (гол. ред) та ін.- Київ, 2008.:ДП“ Інформаційно-аналітичне агентство ”. - С.101-103.
Левочко М.Т. Професійна підготовка майбутніх фахівців економічної галузі: теорія, методика, організація: [монографія] /М.Т. Левочко; Державна академія статистики, обліку та аудиту-Київ: Вид-во ДП “Інформаційно - аналітичне агентство ”, 2009. - 495с.