НОВІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У МЕТОДИЦІ ВИКЛАДАННЯ СПЕЦДИСЦИПЛІН У ЛЬОТНОМУ ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2411-264X.4.10146Ключові слова:
інформаційні технології, самоорганізація, самореалізація, програмовані форми навчанняАнотація
Ця стаття розглядає питання впровадження нових інформаційних технологій у навчальний процес вищої школи та льотного ВНЗу в чесність і пов'язані з цим завдання і проблеми. У ній використаний досвід ВНЗ України, який був висвітлений у матеріалах Всеукраїнської науково-методичної конференції "Сучасний стан освіти в Україні: проблеми та перспективи", що пройшла в 2000 році
Посилання
Козлакова Г.О., Хаскин В.Ю. Технічна освіта та комп’ютерна технологія в Європі.// Всеукраїнська науково – методична конференція “Сучасний стан вищої освіти в Україні: проблеми та перспективи.” Тези доповідей. К. ВЦ “Київський університет”, 2000р.
Кульчицький К.І., Ковальський М.П. та ін. Перспективи активізації навчання шляхом впровадження нових інформаційних технологій. // Роль вузів у рішенні проблем безперервної освіти і виховання особистості. Третя міжвузівська науково-методична конференція. Харків, 1994р.
Кочубей О.О., Чернишенко С.В. Новітні телекомунікаційні технології як основа для впровадження в освітній процес. // Всеукраїнська науково-методична конференція “Сучасний стан вищої освіти в Україні: проблеми та перспективи.” Тези доповідей К. ВЦ “Київський університет”, 2000р.