АНАЛІЗ МЕТОДИКИ СПРИЙМАННЯ ІНФОРМАЦІЇ СТУДЕНТАМИ У ВИЩОМУ ТЕХНІЧНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ

Автор(и)

  • В. О. Рахманов кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та психології професійної освіти Національного авіаційного університету

DOI:

https://doi.org/10.18372/2411-264X.4.10145

Ключові слова:

методика, сприйняття інформації, ефективність, вища освіта, навчальний процес

Анотація

У статті розглянуто методику сприйняття інформації. Використання математичних методів навчання дозволяє підвищити формування професійних якостей майбутнім фахівцям та підтвердити оптимальність викладання інформації на кожному етапі підготовки

Посилання

Булгакова Н. Б. Методика викладання у вищій школі: навч. посіб. / Н. Б. Булгакова, В. О. Рахманов. – К. : НАУ, 2012. – 210 с.

Власенко Г. М. Аналіз можливих методів прийняття рішень людиною / Г. М. Власенко, Т.Ю. Куровська. Труди університету : зб. наук. праць / Національний університет оборони України імені Івана Черняховського. – № 3 (119). – К. : 2011. – С.176-181.

Машков O. A. Метод багатокритеріального вибору оптимального варіанта системи радіонавігаційного забезпечення / O.A. Машков, В. А. Савченко, Г. М. Власенко. Збірник наукових праць. – К. : ІПМЕ, 2004. – № 24. – С.48-53.

Подиновский В. В. Парето-оптимальные решения многокритериальных задач / В. В. Подиновский, В. Д. Ногин. – М. : Наука, 1982. – 142 с.

Downloads

Номер

Розділ

Статті